Simon S Arvesen Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Svinghjulet montert! Nærmer seg sakte men sikkert nå..! Ser bra ut;) Hvor mye veier det "nye" svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 3.5kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 3.5kg TAKK.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Clutchen er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Da har vi fått bilen tilbake fra verksted etter firhjulskontroll. Tatt første sommervask både innvendig og utvendig. Passa på å ta litt bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Pene bilder ja felga passer veldig godt til bilen slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Faen så lyst jeg har på Sport Evo framskjermer når jeg ser denne bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Takk Jeg håper den blir lavere bakk enda da... da blir det bra synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Fortsatt like pen den bilen din Raymond er dette slik ebay clutch kit? Funker det greit eller? Lurer på å kjøpe samme for å ha i E30n med S50 motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Takk.. Nei det er ikke kjøpt fra Ebay.. Det er bestilt fra USA Twins turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 utrolig pen m3, begynner å bli litt gromdeler på den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har handlet inn K-Mac camber og casterjustering til dempertårnene. Og skiltplate i carbon. Dette blir snart montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Nei nei nei nei, kjøp noe bedre enn det der K-Mac pisset til justering forran. Husk på at bilen blir 1-2cm høyere når du monterer slike. Og viss du ikke har mer å justere på coilovers så må du tenke på det. Grom skiltplate, men hvorfor skal du ha det? E30M3 har jo ikke skiltplate orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Nei nei nei nei, kjøp noe bedre enn det der K-Mac pisset til justering forran. Husk på at bilen blir 1-2cm høyere når du monterer slike. Og viss du ikke har mer å justere på coilovers så må du tenke på det.Grom skiltplate, men hvorfor skal du ha det? E30M3 har jo ikke skiltplate orginalt. Helt enig fant utt av det i går kveld... jeg skal sette på orginale igjen i kveld... og angående skilt platen jeg hvet det ikke er orginalt men tenkte det blee finnere men usikker enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå