Gå til innhold

Raymonds E30 M3 [Vurderes solgt]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker du da på høyden eller at det er umulig å få justert noe bra camber/caster med de?

Ta å se på Vorshlag eller Ground Control platene, eller bare gå for K-Sport / GS-Performance.

OK ja det var det som var i tanken... :) Jeg har prøvd det fra GS men fikk klunke lyder på toppen av fjernbeinet... og etter noen runder på bannen på våler gikk dee utt av stiling så bestilte jeg nye og det er dee k mac sette.. men det kan hende at dee hadde blitt montert feil.. hvet ikke helt... men nå tenker jeg at jeg har på orginale bare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo kjøpt eksentriske Gr.A topplager også da. Jeg har K-Sport og de har ikke bevegd seg noe som helst utav stilling.

:) Yes.. dee er har på nå er bra solid å men det blee høyt.. og jeg synes det blir litt for stivt og når du skal bruke bilen mest på veien og kunn noen lufte turer på bannen... :D men men jeg for ha på orginale bare ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg må si takk til broren min for at han ordnet poleringen mens jeg måtte jobbe på avd stjørdal Tevo dekk... bilen blee knall.. videre blir det montering av gateslicks Kumho v 70a på 17 felger hvis jeg så heldig og for den over bremsene foran... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg må si takk til broren min for at han ordnet poleringen mens jeg måtte jobbe på avd stjørdal Tevo dekk... bilen blee knall.. videre blir det montering av gateslicks Kumho v 70a på 17 felger hvis jeg så heldig og for den over bremsene foran... :)

Det blir jevlig bra:) Gleder meg og se runde tiden på den i år forhold til i fjor på ACR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...