PLAYPEN Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Ser rått ut dette da Raymond, få lagt ut noen bilder med M6 felgen påmontert... Sykt blank M3'n ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Forrige helg var vi på Acr med bilen, kjørte ca 20 runder og endte med bestetid på 1.54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Meget fin bilen din ka kjører tevo supraen kontra deg då? Har ikkje en skyline òg?Må legge ut bilder av den:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 hva var sesongbeste i fjor på acr?? utrolig fin m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Meget fin bilen din ka kjører tevo supraen kontra deg då?Har ikkje en skyline òg?Må legge ut bilder av den:=) Takk.. det er broren min som kjørte bilen... Jeg har prøvd den men tør ikke å tøye grensene redd for å kjøre utenfor og da ødelege jeg bilen... Supraen til broren min kjørte der for to år siden men jeg husker ikke tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 hva var sesongbeste i fjor på acr??utrolig fin m3! Takk.. den beste tiden i år blee 1.36.06 Det var en Nissan 200sx... Det står på sommertreff.no også... Når vi prøvde m3 for to år siden slikk den var når jeg kjøpte den så kjørte broren min på 2 min å noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Vi må få noen stillbilder av bilen med banehjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Tøffe bilder. Bilen tåler mer enn dette, men du vet hva som har skjedd om jeg hadde havnet i grusfella, da har du blitt alene barn:)hehe Tøft den blir brukt også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Et stillbilde av bilen med M6 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Har venta på finvær i Trondheim for å få tatt litt bilder, men det har regna og vært dritvær i over en mnd nå. Tok noen bilder av bilen i verkstedet i går Carbon vingen er på og stripene rundt er fornyet.Litt vanskelige lysforhold å ta bilder men det gikk bra. NEI NEI NEI Raymond ka i svarte jeg ser i grillen her???? få av skiten... det der hører ikke hjemme på en orginal M3. slik har dem som "stailer"bilen sin. få tilbake blanke nyrer. er ut med sorte på m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 likte svarte nyrene jeg! gidde mer clean look utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takk for positive tilbake meldinger... Det kom i dag helt nye sotet DE lykter fra G S Bildeler også skal ta noen bilder i mårgen dee gammle døget litt i lyktene etter vask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Da har bilen blitt solgt.. Det blir vell en BMW M3 til på meg men må bare vente til jeg finner den rette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Lager jo en til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lager jo en til deg jeg. Ja.... Har det i tankene... men store spørsmålet er E 46 M3 eller E 30 M3 igjen..... Dee koster jo lykke mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå