Gå til innhold

Raymonds E30 M3 [Vurderes solgt]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå savner jeg plutselig m3n min mere enn noe annet når jeg ser din..

Nydelig bil 8)

Takk Du har jo ordnet deg feit familie bil da!!! så bilde med nye sommer felgene dine.. dee var perfekt på bilen da!!!

Litt sent svar, men bedre sent enn aldri.. Ikke så den værste familiebilen dette nei.. tilogmed Helge på biltilsynet syntes de var perfekt på bilen :)

Har forresten fått på splittere fram også nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord :)

Hils bror din ;)

TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der....

Holder både du å Radni til i Trondheim eller ? :) Får se om det blr en tur oppover i løpet av våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord :)

Hils bror din ;)

TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der....

Holder både du å Radni til i Trondheim eller ? :) Får se om det blr en tur oppover i løpet av våren :)

Ja det gjør vi... :lol: Radni er mye å reise rund da men jeg er der helle tiden da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils bror din ;)

Ja det gjør vi... :lol: Radni er mye å reise rund da men jeg er der helle tiden da!!!!

Sånn å forstå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...