raymond m Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Gratulerer med grom bil Raymond TAKK for det vi for glede oss til det blir sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Genial fargekombo på e30 m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Nydelig M3 du har Raymond! Du skal få sitte på min bil visst jeg får sitte på din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig M3 du har Raymond! Du skal få sitte på min visst jeg får sitte på din! æsj du er ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig M3 du har Raymond! Du skal få sitte på min visst jeg får sitte på din! æsj du er ekkel Hehe, skulle kanskje skrevet det i innlegget i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Nå savner jeg plutselig m3n min mere enn noe annet når jeg ser din..Nydelig bil Takk Du har jo ordnet deg feit familie bil da!!! så bilde med nye sommer felgene dine.. dee var perfekt på bilen da!!! Litt sent svar, men bedre sent enn aldri.. Ikke så den værste familiebilen dette nei.. tilogmed Helge på biltilsynet syntes de var perfekt på bilen Har forresten fått på splittere fram også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Vi er på Automesse 2009 på Lillestrøm denne helga. Ta turen innom Tevodekk standen for et godt tilbud før sesongen plutselig er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord Hils bror din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Dæven døtte, for en bil! Denne må du ta med på bimmerstreff til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord Hils bror din TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Den var tøff! Første bilen jeg har sett som kledde sort senter, og jeg synes både felger og senk var perfekt! Digga bildene fra banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord Hils bror din TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der.... Holder både du å Radni til i Trondheim eller ? Får se om det blr en tur oppover i løpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord Hils bror din TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der.... Holder både du å Radni til i Trondheim eller ? Får se om det blr en tur oppover i løpet av våren Ja det gjør vi... Radni er mye å reise rund da men jeg er der helle tiden da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Så ut som en bra stand det der da Raymond... Får ta meg en tur innom dere neste gang jeg er litt lenger nord Hils bror din TAKK Håper for see deg på besøk snart... jeg har vært i butiken i Trondheim mens broren min Radni har ordnet standen der.... Holder både du å Radni til i Trondheim eller ? Får se om det blr en tur oppover i løpet av våren Ja det gjør vi... Radni er mye å reise rund da men jeg er der helle tiden da!!!! Sånn å forstå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå