Gå til innhold

Raymonds E30 M3 [Vurderes solgt]

Share

Anbefalte innlegg

Gratulere med ein utrolig fin M3 :)

Bremsene er det første jeg ville skiftet. De originale duger ikke!!

En sannhet med modifikasjonsmuligheter. Jeg fikk ikke fading på mine originalbremser før på runde nr.12 på acr. Så med riktige skiver og klosser så holder de faktisk greit om man har originalmotor. Men når sant skal sies så er de nok det svakeste punktet på bilen uansett. Men inntil man lærer bilen å kjenne så holder de altså i massevis.

Veldig pen bil forøvrig: Vi får se om vi ikke får til et lite "svart E30 M3 heat" på acr til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere med ein utrolig fin M3 :)

Bremsene er det første jeg ville skiftet. De originale duger ikke!!

En sannhet med modifikasjonsmuligheter. Jeg fikk ikke fading på mine originalbremser før på runde nr.12 på acr. Så med riktige skiver og klosser så holder de faktisk greit om man har originalmotor. Men når sant skal sies så er de nok det svakeste punktet på bilen uansett. Men inntil man lærer bilen å kjenne så holder de altså i massevis.

Veldig pen bil forøvrig: Vi får se om vi ikke får til et lite "svart E30 M3 heat" på acr til sommeren :)

Takk for det :) Vi må prøve å ordne noe på ACR i år ja... :lol:

Det må vi bare :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart M3 heat!! :? Går det greit om jeg drar forbi nedover langstrekka da el? :twisted: i en Sølv farga en??

Hehe, må komme deg ut på banen og holde deg der en stund før du greier det vettø :wink:

Så framt jeg er hjemme fra sjøen så kommer jeg til ACR, og da blir det race. Skal kjøpe meg ekstra bremseklosser sånn att jeg kan kjøre mere enn de 130 rundene jeg hadde sist der oppe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130 runder? Var du på racingtreffet eller? Ser liksom ikke for meg at det er mulig å oppnå så mange runder på de ordinære sommertreffene lengre. Husker jeg kjørte ca.80 runder første gangen jeg var der oppe. Da var det kjøre, inn og kjøle ned bil+hode i 10min, så kjøre igjen. Det var bare helt fantastisk, men slikt er vel bare å drømme om nå :(

Men: Dette blir litt OT... Sorry for det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder fra jeg hentet bilen etter jeg kjøpte den på Høyanger. Innom Tevodekk i Horten for en liten Pitstop før vi starta på turen til Trondheim.

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

Hjemme i Trondheim med nybilen.

019.jpg

Litt bilder av bilen fra i sommer etter felgmontering.

021.jpg

024.jpg

027.jpg

030.jpg

Her er et par bilder av den etter jeg fikk på Evo-leppe og sotet rutene. Takk til Hurtigruta Carglass Trondheim for god service med soting av rutene.

046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...