tevosupra Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Gromt, Må få på gatesliks no, så vi for teste M3 på ACR til Helga!!!!! Må bygge motor neste år i denna bilen!!!! Du drar snitte ned i slekta med de talla der! Det holder ikke mål. M3 skal under kniven ,mens du er på ferie i vinter! hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Bror har investert i ny reservebil siden Carbon-Supraen fortsatt er under kniven og JGTC bilen på vei fra Japan enda. Bildene er fra Rudskogen på Gatebil, beste tid ble 1.07.240 med Toyo R888 dekk. Nye renslicks er handlet inn før treffet på Mo I Rana neste helg. Ble 7. plass i Extreme løpet, ikke værst til å være en 200sx med 270hk på hjula! Takk til Camilla Smistad Tofterå for råe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Heftig E30, kos deg med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Blir bare bedre å bedre bilen din Raymond Så Radni hadde kommentert bildene på facebook sjø, men der fikk ikke jeg skrevet. Så får jeg slenge inn en kommentar her igjen i stedet for Takk for det det er på tid at du tar deg en tur til trondheim snart nå.... fikk du takk i deg bak dekk til slutt da??? Har vært snakk om den tr.heim turen i evigheter nå, men blitt dårlig med det altså.. Håpløst egentlig. Men blitt litt mere travelt etter at vi ble foreldre Men må vell bli en tur dit også tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Siste bildeoppdatering før Sommertreff på Arctic Circle Raceway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Utrolig rå bil, definivt en drømmebil uten like! Pass godt på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Da vil jeg Takke til Ole anders einar på Automote for å hjelpet meg å skaffe org sorte bakklykter.. Takk... bilder kommer litt senere ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Bare hyggelig, var ikke lett å finne ett godt par av disse. Håper du blir fornøyd Gleder meg til Bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Da vill jeg Takke til Raymond Andersen her på Forume for en god service og levering av Carbon deler. Takk. hurtig bestilingen og meget hurtig levering.. Jeg skal montere alt på bilen så kommer bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hyggelig at du er fornøyd med produktene og leveringstiden, selv om den ble lenger enn lovet.. Venter spent på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 den var strøken:O herregud den var pen, norsk bil? eller importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Et par bilder fra jeg hentet bilen etter jeg kjøpte den på Høyanger. Innom Tevodekk i Horten for en liten Pitstop før vi starta på turen til Trondheim. Hjemme i Trondheim med nybilen. Litt bilder av bilen fra i sommer etter felgmontering. Her er et par bilder av den etter jeg fikk på Evo-leppe og sotet rutene. Takk til Hurtigruta Carglass Trondheim for god service med soting av rutene. i hælvete tenkte jeg detta så sinnsykt kjent ut, tenkte jeg med en gang ligner på tevo horten, hmmm kikker jeg på at du bor i trheim, faen i hælvete,hmmm lese litt ja! , dæven så var det i horten alikevell:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 den var strøken:O herregud den var pen, norsk bil? eller importert? Hei bilen er importert i 2001 fra en på forumet her så det er greit å vite hvem som importerte den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 den var strøken:O herregud den var pen, norsk bil? eller importert? Hei bilen er importert i 2001 fra en på forumet her så det er greit å vite hvem som importerte den da... sant så sant:) hva måtte du gi for en så strøken å orginal m3 da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Da er det på tide med bilder av det som er gjort med bilen i det siste. Carbonleppa er på, de nye baklyktene er på og venter på at carbonvingen skal komme tilbake fra lakkering. Først et fartsbilde av en skitten M3. Carbon-leppe! Tok en poleringsrunde på bilen også. Gjorde seg med nye lykter bak på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå