JonasD Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ohh, sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fy fa...... så strøken den ser ut.!! Du må si fra vist du kommer over no sideskjørt til min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm må ha sånn leppe trur jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm må ha sånn leppe trur jeg!! Har den på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Pent! Men leste jeg carbon og lakkering i samme setning der!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Pent! Men leste jeg carbon og lakkering i samme setning der!? Carbon skal selvsagt lakkeres.. Han skal nok lakkere selve vingen, mens flappen skal være i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ååååå, en slik en cabon vinge ja Det har jeg og lyst på, og bakluke, og panser....og...ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm må ha sånn leppe trur jeg!! Har den på lager.. Importerer fort sånt selv jeg veit du Men hvis jeg trenger den fort så sender jeg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 hva koster en sånn leppe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Takk for alt positive tilbake mld... Det som er surt er at om nøyaktig 1 og halv måned må den bli vinterlagra igjen Angårnde leppa så har Raymond Andersen her på forumet egen salgs tråd og der står alle prisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ja, det er ikke lenge før de må pakkes inn igjen! Bare å begynne å demontere det som skal oppgraderes i løpet av vinteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 OOhhhhooiiii, Dn ble fin når du fikk polert den jahh. Vi må få piska han Jevla lakkerern nu assa, vinge skal på!!!!! Gleder meg til og teste den på ACR neste helg.... Vi skal under 1.50 nu med den jahh:) Vi får montere Vredestein Sessanta på felga..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Da har jeg fått på Carbon vingen bak... og foresten fornyet dee røde stripene rundt helle bilen ... Bilder kommer senere venter på fint vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Har venta på finvær i Trondheim for å få tatt litt bilder, men det har regna og vært dritvær i over en mnd nå. Tok noen bilder av bilen i verkstedet i går Carbon vingen er på og stripene rundt er fornyet. Litt vanskelige lysforhold å ta bilder men det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Denne bilen er snasen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå