E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 denne bilen er, sex on wheels ! i ordets betydning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Ser bra ut! Har sansen for SE stripene. Men få deg skikkelige CF DTM speil Hehehe,sex on wheels...sex med en handycapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Det ble jo meget bra! Og den røde stripa setter prikken over i`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Nydelige baklykter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Takk for alle fine tilbakemld... Da står det Carbo innsug på tur neste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Var på tevodekk på torsdagen å så på bilen din Hvor sota du skilta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Sota hvilke skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Var på tevodekk på torsdagen å så på bilen din Hvor sota du skilta? Hello jeg så deg ikke når var du innom da... Det er en kompis av meg sotet skilte for meg men han skal gjør det en gang til med litt svakere film... Takk for bildet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ufattelig grom bil, har sikla på den flere ganger (jobber et par hundre meter unna Tevo) Håper den blir tatt godt vare på, E30 M3 vokser desverre ikke på trær (enn så lenge hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Bilen var utstilt på det siste Gatebil-treffet i September, og stod da ved siden av bilen til Stramvaier her på Forumet. Gratulerer med førstepremie i BMW-klassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Fine bilder:) Men du bror.. Du kan ikke stå der og se fin ut neste gang assa. BMW M3 er bygd for og være på banen og ikke en deposliter. Gleder meg til og teste den på banen med de nye upgrades som kommer på den i vinter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Bilen var utstilt på det siste Gatebil-treffet i September, og stod da ved siden av bilen til Stramvaier her på Forumet. Gratulerer med førstepremie i BMW-klassen! Her ser du tydelig forskjell på skjermene som vi snakket om Raymond Faen så mye pener med SE skjermer! Jeg vil og tørre å si at din bil er pener enn Terje sin akuratt på det bilde der da heheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Takk for det men han vant da.... Ja jeg fårstør nå men det skal jeg få nok ordnet tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Takk for det men han vant da.... Ja jeg fårstør nå men det skal jeg få nok ordnet tenker jeg... Nye felgene setter prikken over i på denne bilen bror... Bare vent og se:) Få senka den litt til nå med det nye understellet og brembo bremsene på plass foran:) ohooi den blir gjennomført:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå