Gå til innhold

Bilstereo i e34. BILDER!


Anbefalte innlegg

Jeg har gjort litt målinger med tommestokk i min E34 før jeg kjøpte min Alpine spiller. Jeg kom til at skjermen ville komme i konflikt med bryter for tåkelys. Derfor bestilte jeg en ny ramme rundt radio/computer/luftstyring fra en bil med høyrestyring. På disse er computeren på andre siden av spilleren, slik at spilleren blir plassert mere midt i konsollen, og kommer ikke i konflikt med noen brytere. Det som gjenstår å se, er om ledningssettet til computeren er langt nok. Har ikke montert enda, men kan skrive ny kommentar med bilder etter at jeg har prøvd.

Delenummer til denne rammen er: 65811384140

Pris ca. 500,- fra GS Bildeler.

_________________

Roar G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne fåt mye bedere anlegg for 30 laken , burde droppa spillern og heller prioritert høytalere....

da lurer jeg på hvilke høytalere du ville brukt? har forresten glemt å si at dls settet ikke ble brukt. sitter infinity kappa perfect 5.1 i i stedenfor. så om du vet om noen høytalere som spiller bedre enn disse til samme pris, så lurer jeg på hvilke??? legger til at jeg er musiker, og har drevet med musikk og stereo i 15 år. spilleren kunne selvfølgelig vert byttet i en uten skjerm, men hadde ikke blitt så mye billigere, da en fremdeles trenger 3 linjeutganger og lydkvalitet. men ble denne pga handsfree og justeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får som regel det man betaler for når det gjelder stereo. ingen problem å få masse dunk for en billig penge. det som er utfordringen er å få lyden inn i bilen og ikke i karosseriet. da kreves det riktige kasser, og demping, og gjennontemkt montering. for en billig penge, ville jeg satset på et ok frontsett, og non lettdrevne basser. kjøp gjerne brukt, da man kan regne halv pris for fornuftig. når det gjelder kasser, finnes det utregningsprogram på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke spesifisert for bare kassa, men kassa med installasjon av forsterkere, dekkplata med logo, trekking av kabler og montering kostet ordinert ca 11000. men om du skal ha bygd bare en kasse, så tipper eg at det vil koste en tusenlapp og to med material ferdig trukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Har lignende planer til bagasjerommet i min e34, bare tenkte jeg ville høre hva som blir den enkleste måten å måle til platen i bagasjerommet slik at den passer inn mellom sidene? ellers ser min ganske lik ut som din i bagasje, kanskje du har en sjablong eller noe liggende enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må få litt bilder av frontsettet da ;) spennende å se hva andre finner på der i en E34, må bare påpeke at jeg selv syntes d ble bedre med et 3veis en 2 veis i en E34 da, pga den lange avstanden på diskant og midbass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...