Ralph Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Hei, Tenkte alle kunne poste bilder av sin nedsnødde bmw, kan vel bli morro =). Her er hvertfall min, dårlig bilde men er en del snø.. Takras er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er min e46 cab. Har stått stille i godt over en mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er ix'en min for ca 1,5 mnd siden. All snøen kom i løpet av 21 timer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 bildene er fra i fjor men den ser ganske så nøyaktig lik ut nå. Brukte forresten nesten en halvtime hjem fra jobb i dag. måtte jo ta noen velvalgte svingete omveier. det tar normalt 5 min å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Brøytebilen... Har faktisk satt meg fast bare èn gang i vinter, da det pakka seg for mye snø under bilen når jeg skulle inn i gården hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallawalla Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Et par fra juletider: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Brøytebil her også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Åhh, jeg gleder meg til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 min står inne i en varm garasje den kan ikke den la stå uteog fryse .. fy fy det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 SÅvidt jeg husker i høst var det snakk om at det var store klimaforandringer og vil aldri ville se snø igjen.. HMMMM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 SÅvidt jeg husker i høst var det snakk om at det var store klimaforandringer og vil aldri ville se snø igjen..HMMMM... Hører ikke så mye til det nå nei... Alle miljøaktivistene har sikkert gått i dvale, og våkner ikke før til våren. Men bare vent... når vi får ett snøfall i mai igjen, er de nok tilbake med en haug med grunner til at hver og en av oss skal parkere bilen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er min e46 cab. Har stått stille i godt over en mnd nå. Du kan gått fortelle hvem som hjalp deg med å fjernet den snøen som var på bilen også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Min gamle 318is for et par år siden på Gardermoen etter ferietur. Fant den nesten ikke igjen, kun speilet som syntes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Et par fra juletider: Så ikke mye annerledes ut den volvoen.. En anelse høyere bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå