jørn_318i Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hei har handla nytt prosjekt i snøføyka men er det noen her inne som har kjennskap til denna bilen??? det er en masse klistremerker rundt på hele bilen også så bør være til å kjenne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 har vist stått 2,7 turbo i den ifølge tidligere eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Hentet den i Kodal? Kjenner ikke til den, men er nyskjerrig bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 nei var i kongsberg å henta denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hehe denna bilen der ja.. den har jeg hatt det mye moro med.. hehe. stått en 2.7 i den, men ikke no turbo gitt.. gamle felga mine også. fikke du med dem også når du kjøpte touringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 hehe denna bilen der ja.. den har jeg hatt det mye moro med.. hehe. stått en 2.7 i den, men ikke no turbo gitt.. gamle felga mine også. fikke du med dem også når du kjøpte touringen?? jepp fikk med noen utslura 17"... hehe har på følelsen at denna har blitt godt brukt , men skal få skikk på denn igjen til våren har du noe historie på den du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 denna er godt brukt ja. hjula har forøvrig stått på gamle 325'n min gromhjul.. hehe. bilen har hatt noen eiere. men den har blitt tatt greit vare på.. har stått siden i fjor sommer grunnet motorras så sånn er det. er jo orginalt en 318i som blei putta en 2.7 i som raste. den har jeg liggende i deler hjemme.. det gikk fint an å ligge sidelengs me den ihvertfall så lenge den varte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 der er hjula litt dårlig kvalitet men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 du var ikke tilfeldigvis der når vi henta den??? hehe ja har fått tak i ny motor nå så blir nok en prosjekttråd etterhverthvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 stemmer det var så vidt innom med diesel dråget. hehe. så du bildet jeg sendte til ola du kjøpte bilen av? den dagen du henta altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 okai nei det så jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 ok. sendte ett bilde a bilen som den så ut før.. var rimelig fin faktisk. men snakka om turbo motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 okei sleng ut et bilde a... syns han sa 27 turbo men kan ha vært meg som hørte feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 kan vel ha vært noe i det. men 2.7 sto det i den. lettere trimma.. ja ska se om jeg finner igjen.. har ett litt ukoselig bilde av den også (grunnen til at den var sparkla på ene sia) men det vil du ikke se regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 hehe sleng på ald sammen du jeg fikk jo med førerdøra så ikke så ille ut i forhold til min gamle e30 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå