sladjan Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Har leika meg litt i går og slått av og på antispinn et par ganger. men merka i dag at ingenting skjer når jeg trykker på knappen. Noen som vet hva som kan være feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Sjekka alle sikringer? Nå vet jeg ikke om det er noen form for relè som driver det her, men du kan jo høre om det klikker i et relè et sted.. Evt, finne det og prøve og høre da.. Man skal kunne høre om et relè slår over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Er vel antagligvis selve knappen som er gåen, eller så har kontakta ramla av. Koster sikkert ikke mye for en ny/brukt en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 sjekka sikringene ja, alle ser bra ut. Tok ut alle relêane for å se om det var antydning til at de har rukket under men såg fine ut de også. kan hende det er knappen ja, skal ta og sjekke det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Er det slik å forstå at du ikkje klarer å skru av antispinn? I tilfelle er det nok sjølve knappen som er utslitt...du har vel sikkert brukt den godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Er det slik å forstå at du ikkje klarer å skru av antispinn? I tilfelle er det nok sjølve knappen som er utslitt...du har vel sikkert brukt den godt Hehe første gang jeg prøvde den. Kjøpte bilen for ikke så lenge siden av en voksen mann. etter hvor stram og fin bilen er tror ikke knappen har blitt brukt så mye eller ingenting Klarer ikke å skru av nei, litt trist no som det er is og snøv på parkeringsplasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Kanskje DET er problemet...har sikkert satt seg fast pga. lite bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kanskje DET er problemet...har sikkert satt seg fast pga. lite bruk haha, skal ned og se på det nå. Regner med jeg får kjøpt ny "knapp" på bmw forhandler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 var og kjørte meg en tur i sta. Vitsen var å trykke på knappen midt på ikke helt opp eller ned liksom! men knappen funka hele tiden. Litt flaut, men men....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe, bra du fann ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå