narcatis Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 30.01.09. kl 07:00 Kjørte på vei til jobb og ei kjerring kjørte rett i sio på meg. Bilen blei taksert for ca 65000kr og taksten blei godkjendt . Fredag den 06.02.09 bjunta Fylkesnes Bil og fiksa bilen
///MoePower Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Og hva sa de ang. kompressoren? Det bruker de vanligvis ikke å si noe om, ettersom det er vanlige verksteder som tar takstene som oftest. Vanlige verksteder består som oftest av bilintresserte ansatte som i en del tilfeller driver med diverse mekking på egne biler som ikke alltid er helt godkjente de heller. Det er ikke jobben deres å henge seg opp i slike ting uansett, de er bare intressert i skaden og ferdig med det.
Toro Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 veel... ofte så kommer det fakisk en fra forsikringselskape for å taksere.. det gjorde de med min bil for litt siden
///MoePower Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Det hender at det kommer noen fra forsikringsselskapet for å taksere innimellom ja, men som regel overlater forsikringsselskapene den biten til noen utvalgte verksteder de bruker til å få taksert og utbedret skader. Jobber på lakkverksted selv.
ehrnst Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 bra det blir fikset! når jeg kjørte ut her før jul hadde jeg utslitte dekk. Kom takstmann fra if og de hang seg ikke opp i det
narcatis Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Nei Hvordan klarte hun det da? Eg kom kjørandes på ein forkjørsvei og da va mørkt, ingen gatelys. Eg nerma meg et kryss og sku rett fram i krysse, men så kom da ein bil fra venstre og kjørte rett inn Fronten\sio på bilen, og so klappa bilen så traff meg i baken på bilen min og, så fekk skade langs sio på bilen. Når eg snakka med hu så sa hu at hu ikkje såg meg, og prøve ikkje og stoppa. Hu tråkka gassen i bånn og kjørte inn i sio på meg . Va ein Mercedes E klasse.
narcatis Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Det hender at det kommer noen fra forsikringsselskapet for å taksere innimellom ja, men som regel overlater forsikringsselskapene den biten til noen utvalgte verksteder de bruker til å få taksert og utbedret skader.Jobber på lakkverksted selv. Grunnen te at det kjemer ein takstmann fra forsikringselskape ditt er ikkje for di dei skal slakte bilen eller ta bilen for feil, men for og kontrolera Bilverkstaden som skal reparera skaden. For mången bilopprettara kjøpe inn kondømde bila osv privat og skal fiksa, og då trenger dei deler osv. Og ein takstmann vil kunna sei at dei skal retta ein skade istadenfor og skifta ut ein del som er bulka osv. Dei som takster skaden vil helst skifta deler. Grunnen til at taksten på bilen min blei godkjendt med 65000kr er fordi takstmannen fra forsikringselskape blei sjuk . Og dei fant ikkje brukte deler til bilen, så delen som er bestilt er nye
narcatis Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 bra det blir fikset!når jeg kjørte ut her før jul hadde jeg utslitte dekk. Kom takstmann fra if og de hang seg ikke opp i det Eg hadde utslitte sommar dekk
Tsbusa Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 65 000,- er vel med arbeidstid, hvor mye uten det? Jeg fikk 25 000,- (Uten arb. tid på min E34). Opprevet framdør, bakdør, litt av baksjerm, og framskjermen.
narcatis Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 65 000,- er vel med arbeidstid, hvor mye uten det?Jeg fikk 25 000,- (Uten arb. tid på min E34). Opprevet framdør, bakdør, litt av baksjerm, og framskjermen. selfølgeli e da med arbeidstid, veit ikkje ka det kommer på uten arbeidstid, intresre meg ikkje;o). så lenge eg får bilen fiksa uten og løfta ein finger e eg fornødde:o). men e surt når sjånt skjer:S:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå