trek2 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article688482.eceBaken sklei ut på motorvegen, rullet ca. 5 ganger etter å ha truffet fortauskant, og havnet baklengs 20 meter oppi skauen :s Flaks er eit stikkord.... Eg satt bak til høgre. (99` 320i e46) Alle 3 var heilt uskadd... Kjørte forbi når naffen og politiet sto nedenfor der. Skjønner ikke helt hvordan sjåføren klarte det derre. Var jo tørre veier den dagen Ja, var visst tørre veier ja. Men man får til det meste bare man vil!
BreitBau Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Jaja.. i dag smelte jeg E30en i Autovernet Klemte inn forskjermen på førersiden, så det den ble litt rar nå.. Er vel egentlig meningen å gråte litt nå, men egentlig er jeg fantastisk letta.. Altså, misforstå meg rett, men det eneste jeg tenker på er at det var utrolig digg å kunne kræsje en bil som det ikke er sååååå farlig med.. Hadde det vært breitbauen hadde jeg faktisk vært helt nedpå nå, men det er ikke så gæli.. Selvfølgelig er det trist, men ikke slik at hele verden går under.. Jeg får bare rette den til våren tenker jeg.. Ny skjerm og en boks med lakk gjør susen;) Trenger ikke være 100% heller.. Så alt i alt er det ikke såååå ille da..
anders87 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 haha hvem er den grønne sierran sin? er den kjøpt i hønefoss? Var min, kjøpte den av en gammel gubbe gubbe i Hamar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå