NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 hey, ønsker å kjøpe den lille flippen som er bak på e30 m3 vingen. billigst mulig, ikke carbon siden den skal lakkes. også skal det værra den lille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW327 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 http://bmwm3shop.de/main.php?site=prod&mid=3&sid=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 skal ikke ha carbon siden jeg skal lagge dritten uansett kan godt være uoriginal også for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Selv om du ikke skal ha carbon, så kan jeg jo nevne at jeg har en slik i carbon på lager til kr. 2550,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 kan lage en til dg i glassfiber,har form til den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 hehe, joa. sikkert bra det for de som skal ha i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 mye tar du for det da? hvordan blir kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 ble grei den j lagde,men er noen årsiden..hva gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 vil først hvite hvordan den blir hehe, har ingen bilder av den du lagde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 jeg kan selge deg min orginale sport evo flipp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 hørtes dyrt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 nja. 2500-3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 takker for tilbudet, men det er aaaaaalt for mye samma for meg om det er originalt eller ikke. dette skal ikke på en m3 vinge uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå