Deep Dish Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble gromt med felgene... Begynner å bli lekker bilen din nå.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Utrolig bra med M6 felger og resten er jo bra, men tror jeg ville tatt bort tak/vindus vingen bak der. Men for all del en utrolig ren og tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 quote] Meget lekkre felger! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 utrolig tøff E39 må jeg si. har grådig lyst på badlook panser...ellers tviler jeg litt på takvingen, vekk med chrome og de ovale pottene. ha de orginale lyktene. geniale de m6 felgene. kler bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Bytt ut takvingen med en bakrute senker istedenfor =D Tror de ville blitt mye penere =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå