sveinis Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg vil gjerne ha litt mere info om rest-funksjonen Tenning av, og trykk inn knappen, stemmer det? Edit: Finnes det forresten noen E39-tråd med sånne tips og triks? Ellers bør jo den absolutt settes igang!
hon Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Kontroll på rest-funksjonen på klimaanlegget? Har et inntrykk av at det er mange som sliter med denne når bilen er ny... Ja hvor mye strøm er det denne funksjonen bruker? Kan batteriet bli tappet??
Oderschvank Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 ikke opplevd at batteriet tappes noe særlig ved bruk av rest funksjonen jeg iallefall.
Erik S. Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Mener jeg leste et sted at det kun var anbefalt å bruke den hvis du skulle kjøre en minst en halvtime etterpå. Selv har jeg brukt den og bare kjørt korte turer. Det er jo bare en vifte som går, så den trekker vel ikke så veldig mye....
hon Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Stopper den av seg selv eller må man slå den av selv?
Hansh Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Aldri hatt startproblemer etter å ha brukt restvarmefunksjonen ihvertfall. Tror at det kan stemme at det tar 15 min. før den slår seg av. Hjelper også på dugg hvis det sitter noen igjen i bilen!
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Den fuker vel kun når det er under 8 grader ute, og stopper vel av seg selv når det ikke er noe mer varme å gi, så 10-15 min.
Raymond Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 kjenner ikke den på temp på kjøleveska å når det it er mer å hente så stopper den?
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Sånne små ting som jeg har merket på BMW i forhold til andre biler, På automat så går ikke rygge lyset på når du bare tar spaken forbi revers, noe som er irriterende på andre biler, at vindusvisker på bakruten begynner å gå konstant når du setter bilen i revers, Downlights i taket er kult, la liksom ikke merke til hvor mye de lyste opp midkonsollen før jeg holdt hånden foran de.
Erik S. Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det er jo og litt kult at man kan sette på parkeringslysene på bare ene siden om gangen. Husker første gangene vi hadde bmw i familien. Så var det en som slo på lysene på ene siden, og det var ingen som skjønte hva som skjedde...
hauken Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det er jo og litt kult at man kan sette på parkeringslysene på bare ene siden om gangen. Husker første gangene vi hadde bmw i familien. Så var det en som slo på lysene på ene siden, og det var ingen som skjønte hva som skjedde...tror dette er ganske vanlig,hadde en 69 opel rekord,var slik på den også
Erik S. Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 hehe ok... Har hvertfall aldri vært borti det før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå