Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du kan sette på park lys på ene siden har jeg ikke hatt på noen av BMW ene mine, men hatt det på noen mercer.

Hvordan setter du på bare den ene siden?

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er jo og litt kult at man kan sette på parkeringslysene på bare ene siden om gangen. Husker første gangene vi hadde bmw i familien. Så var det en som slo på lysene på ene siden, og det var ingen som skjønte hva som skjedde...

Mercedes har vel også dette. Tysk fenomen ser det ut til...

Skrevet

En anen fin detalj som sikkert andre har også er at vindusviskerne når du har dem i trinn to går over i intervall når bilen står rolig

Skrevet
En anen fin detalj som sikkert andre har også er at vindusviskerne når du har dem i trinn to går over i intervall når bilen står rolig

De fleste viskerne følger hastigheten til bilen,men har ikke sett så mange "eldre" biler andre enn e39 ha det. Sikkert noe de fleste tyskerne har men

Skrevet

De fleste viskerne følger hastigheten til bilen,men har ikke sett så mange "eldre" biler andre enn e39 ha det. Sikkert noe de fleste tyskerne har men

Dette har E36 også.

Skrevet
At du kan sette på park lys på ene siden har jeg ikke hatt på noen av BMW ene mine, men hatt det på noen mercer.

Hvordan setter du på bare den ene siden?

Vipper blinklysbryteren opp eller ned når bilen er parkert

Skrevet

synest ikke dette er en fin detalj,kjører du i kø i sakte fart og de pøsregner slår viskerne seg ned på intervall,og du må kjøre på full viskerhastighet for å se noe...
Skrevet

ok jeg må stå helt stille før de stopper og begynner med en gang bilen ruller igjen

Skrevet
ok jeg må stå helt stille før de stopper og begynner med en gang bilen ruller igjen
høres logisk ut de,var sikkert noe gæli på min....
Skrevet

På min e39 er det en varmeskrue på luftdysene i midtkonsollen. Her kan man tilpasse lufttemperaturen i forhold til klimaanlegget. Står den midt i, styrer klima-anlegget den. Nå om vinteren pleier jeg å ha den på litt varmere enn midten. Etter en heftig rånetur setter jeg det kanskje kaldere. Mye greiere det enn å stille opp og ned på temperaturen hele tiden.

BMW'n sier også ifra når det er pærer som har gått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...