mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 kunnet så klart gå ned noe i dekk dim, men tror ikke det ha hjulpet, må jo være måte på vilket dekkstrekk det skulle ha blitt da siden den dimmen hadde noe strekk fra før av måtte space 1 cm fremme, men lell skulle den hatt 2mm til, og det ble for brett, med tanke på hvor mye den stakk ut fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hehe, skjønner den ja 5-serie inpress el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 et35 runt om, så det er vell ikke 5 seri nei (tror jeg) men måtte bare få dem vekk ijenn så nå håper jeg at jeg klarer og skrape frem noen kroner til bbs lm kopi fra gs, før dem blir utsolgt.. goldline tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 akkurat.. Jaa, goldline hadde nok kledd bilen bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 tror nokk det ja kjenner du kåre fra smøla? "smoke rider"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 18 du tenker på da? i hvilken bredde? hehe, ja jeg kjenner nok han ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 tror jeg skal satse 19 8,5 og 9,5 skal gå akuratt det :) prøvd e30 hass? 320`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ja, d kan bli knall.. nei, så han i KR i går, men han har vel nettop kjøpt den.. noe spes el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 han nevnte porta insug, utblåsning og plana topp, grenrør, chipp, justert fortenning og bensintrykk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hahaha, bull, bull, bull, bullshit tenker jeg vi sier der ganske stor sannsynlighet for at d overhodet ikke er sant alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Feet bil! Ble nesten litt redd, ser grom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Hahaha, bull, bull, bull, bullshit tenker jeg vi sier der ganske stor sannsynlighet for at d overhodet ikke er sant alle fall. hehehehe:P måtte bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Feet bil! Ble nesten litt redd, ser grom ut! takk for det blir grommere når / om jeg får tak i gs goldline felgene:) så blir det vell csl bagasjeluke i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hahaha, bull, bull, bull, bullshit tenker jeg vi sier der ganske stor sannsynlighet for at d overhodet ikke er sant alle fall. hehehehe:P måtte bare spør Helt greit ja. du må ikkje tru på nå av d han sie å bare halvparten av d du sjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 skal ha d i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå