mrmpower Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 hvilken felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Disse. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 ah, ble solgt noen dager etter jeg la dem ut for salg, er en stund siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 takk for det du har ett bilde her, litt langt unna, men du ser Hei. Kunne du gitt meg en kort beskrivelse på hvordan csl bakluka var? Er veldig intressert, men er ikke noe flink med karroseri arbeid, klarer å skifte skjermer og fangere, men så mye mer kunnskap en det har jeg ikke. Er din glassfiber eller Carbon? Hvilken burde jeg kjøpe med tanke på at det 1500,- prisforskjell på dem Håper på et positivt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Heihei du er ganske fornøyd med luka, min er i carbon, har hørt at det er det beste valget mellom de to:) det er litt arb med og flytte over låsemekanismen da, jeg brukte noem timer for og bytte luka, jeg hadde med en kompiss da jeg bytta den, for 2 hoder har flere ideer enn ett hode så det er litt slit med og få det på, men absolutt vert det, kansje du kjenner en som har litt ferdigheter? Så da er det ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå