-Roger- Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Har nettopp montert xenon kit på en e46 facelift. Men noen som vet hvorfor det "flimrer/blinker" når man tenner lysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Dårlig kontakt?! Har samme problem selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Nei, tror ikke det.. Hvis man bare har lyset på uten at motoren er i gang lyser det helt fint. Men når man starter motoren begynner de å flimre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 hmm, er det hele tiden eller bare når du tenner dem første gangen? Kan være at pærene trenger å "varme" seg opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hele tiden så lenge bilen er i gang. Hvis ikke fungerer det topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Mulig du må koble opp rele og hente strøm rett fra batteri? Eller legge litt mer kroner for og få et bedre sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Får prøve og hente strøm rett fra batteri da.. Xenonkitet koster 1499 inkl frakt og er kjøpt her på bimmers. Er det et såkalt billigsett? trodde det var bra greier jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Får prøve og hente strøm rett fra batteri da..Xenonkitet koster 1499 inkl frakt og er kjøpt her på bimmers. Er det et såkalt billigsett? trodde det var bra greier jeg.. Ville tro det var bra, da det sikkert er mange her inne som har kjøpt det. Hent strøm fra batt. via start kabel punktet på motoren sånn for og sjekke om det hjelper, før du legger opp noe permanent da. (regner med du ville gjort det, men just in case). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 hente strøm rett fra batteri er en fordel.. men du får kjøpt sånna kabel kitt til xenon ettermonteringskitta som har en kondensator og motstand i seg.. slipper unna med flimmer når man tenner og unngår at kanskje bare den "ENE" pæra tenner osv.. sjekk denna: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 kjøpte forøvrig ett "billig sett" xenon h1 8000k til 730,- ink frakt på qxl.. funker Jæ**** bra.. 14mnd garanti. så ryker pærene eller en tenner så er det bare å sende inn å få ny i retur. kjedelig i perioden før man får den nye men. det er billig.. 1499,- er ikke billig til xenon kit å være. ikke hvis det er kina produkt hvertfall. står bosch klistremerke på pakka å så er det no kina møkk under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Høres ut som du får støy inn på xenon. Kabelforlegningen samt spenningskilde er noe du burde ta en titt på. Boksene som medfølger slik sett skal vell igrunn være skjermet fra EMI. Elektro magnetisk støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Har nå fikset det.. Byttet ballaster/tennere så var problemet løst. Hva gjør man i et slikt tilfelle? Han har jo nå fått låne noen ballaster av meg, men jeg må jo ha til min egen bil når jeg skal montere i grøftelysene. Regner ikke med det er feil på begge ballastene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå