BMW318TDS96 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har fått en stor sprekk i hele frontruta tenkt på og se om jeg finner noe på hugger`n det står et par e 36 person biler der,passer de over på touringen? Kan jeg sette i brukt rute ?har en som kan bytte for meg. Er det vanskelig og få ut en rute,tenkte i og med at den er limt?
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hvorfor tar ikke du den på forsikringa? Betalte 2000kr for meg å bytte den gjennom forsikringa og bonustap var det ikke.
bergeee Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 må bytte front rute på e30 pga litt mye ageriasjon førte til en litt for har knytt neve i front ruta. men passer front ruta fra e30 sendan over på e30 touring?
Lars89 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 må bytte front rute på e30 pga litt mye ageriasjon førte til en litt for har knytt neve i front ruta. men passer front ruta fra e30 sendan over på e30 touring? På E30 passer alle frontrutene om hverandre Til trådstarter: passer med frontrute fra sedan og compact. Du skal være dyktig for å få en fronrute ut hel. Tåler ikke mye hvis de vlir behandla på feil måte... Ville vurdert sterkt å bytte til ny frontrute. Det er som natt og dag samenligna med ruta du har i dag/ en brukt rute.
bergeee Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 ikke alle passer over fant jeg ut:) ikke fra cab, men alle andre passer over;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå