Fashionman Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei. Etter mye om og men med fruen vurderer jeg faktisk og selge bilen nå. Kort og greit om bilen, etter info fra selger. Bilen er ombygd fra en 520i, til en 525i med 192hk. Alt av papirer er ok, og kan leveres på BT , og få stempelet OK. Kan alltids ordne det før salg, på kjøpers regning. Bilen er totalt rennovert fra en Gammel tysker sin 525 som er putta på denne. Karrosseriet er det eneste som har trilla " 220,000 " ? ifølge selger. Motor og gir, samt understell og det elektriske er 120,000. Da fordi den tyske advokaten ikke har brukt bilen på mange år. Som igjen vil si liten KM på mange år. Fin lyd i bilen, går som en drøm. Oljeskift er gjort vær 5000 Til orrientering og ting som skal fikses før salg. Bakpotte følger med Bilen er en typ calypsorød, m gril i front, M5 bakfanger, M5 skjørter følger med samt senkesett til den ++++ fine vinter og sommerfelger 19" og 15/16 " usikker på tommen. Til og med en forsterker som er boltra fast i baggasjeluka. Til dere som lurer på luftinntakene på siden, så ikke spør meg. Det må sparkles og pusses ned. Fordi som vil ploppe en m5 motor i den. OK, da har de litt effekt. Jeg har nye forskjermer til denne. " Ulakkert " Den har begynt å ruste litt, venstre kanal er hull. og litt hjulbuer, og riper i bakfanger. Bilen er tipp topp teknisk, og har bare trilla 124,000 samt et pent skinninteriør. Eneste er utseende. Den er ikke strøken, men en grom bil og kruse med. Pene Orginale " ekte " m5 fra 1995 modellen følger med Send meg PM for info eller en titt og prøverunde. Anyone? Vinter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Send meg en PM med bud. Får med alt av ekstra deler på den. Har bestillt helt ny bak potte. og ABS senror samt div blir fikset opp løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg foreslår at de som ønsker å by får sender pm. Jeg skal være snill. Mer kan jeg desverre ikke si før dere sender inn PM. Så kan alt forhandles.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Interessert i dyrere bil`? ^^ Ville ikke Sjefen(fruen) ha uorgiginal bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Kan informere smått hva som blir gjort med bilen denne uken. Bytting av ny bakpotte, da det er 3 små rusthull som peker oppover å lager en masskulin lyd. Termostat er ødelagt, og blir skiftet denne uken. ABS- Sensorer blir byttet til nye, da en varsellampe lyser. Forskjermer blir også byttet ut da jeg vil fjerne luftinntakene på bilen. Følger selvfølgelig med i bilens farge. De nye forskjermene er i svart, så det blir ikke i stil til bilen ellers. Selges som den står. HJulbuene er valset, og enkelte steder har det begynt å ruste. SÅ send en pm men hva som ønskes å byttes bort, så kommer vi nok frem til en enighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Felgene på bilde følger ikke med bilen. De som nå står på er orginale m5 felger fra e34 1995 modellen. Bra kant, og tøffe felger. " fin stand " 275 dekk bak 245 forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg