Gå til innhold

Robbi3's E46 328Ci

Robbi3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har hatt et post her før ang denne bilen, men dessverre under brukernavnet "Rapid".

Hovegrunnen til at jg har dette brukernavnet nå er egentlig at jeg hadde denne her brukeren i første omgang, så mistet jeg passord. Derfor opprettet jeg Rapid, men jg klarte å komme meg inn på denne i ettertid. Så den saken blir ut av verden. :)

Nå vet jeg ikke om dette blir en showoff eller en prosjekt-tråd i og med at jg oppdaterer sånn.. :lol:

Forøvrig er denne bilen originalt en 323Ci, men ombygd til 328Ci. :twisted:

Motor: 323Ci -> 328Ci (Motorbytte M52TUB25 -> M52TUB28)

Understell: Originalt (Planer om coilovers etter vinteren)

Bremser: 276mm -> 300mm (Originalt BMW, byttet bare klaver)

Felger: 17" Rondell D58 (Vinter), Sommer.. Har ikke lenger, solgte dem.. Trenger hjelp til å finne noen nye som er rå :)

Eksteriør: Originalt M-tech og M3-replika speil. Sorte sideblinkers, framblinkers og sota baklykter med LED.

Interiør: Ikke gjort så mye, originalt sportsseter i delskinn.

Eksos: Scorpion!

Kommer ikke på så mye mer nå, bare å spørre :)

Edit: Husker nå at bilen har fått utbedret subframe disaster på traversfestene :) Kostet ca 60 000kr.. >.<

55pkgoecabeodulbd1nd.jpg

muf1smc706otcf8qaz60.jpg

w52h3lcoj49x3oxdbe31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og en liten update, jeg ble så forbannet over de krom listene som ødela helheten for meg :lol:

Så det endte sånn her! :twisted:

Maskering av bilen, slik at jg ikke skulle få riper i lakken når jeg drar av listene.

ejqefu329czg26qrcm33.jpg

Vinduslister tatt av, her er dem grunnet for ordentlig heft. :) Selvsagt pusset litt på.

polh465282dw9ws50um4.jpg

Voila! Finishen, syntes det ble helt rått jeg. Og jeg valgte svart blank! Fordi jeg synes ikke matt sort egentlig er så veldig fint på denne bilen da fargen er metallic.

7v00mnsd9epri8me9l69.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke noe problem å få av listene på min sedan. pusset du listene noe først?

Ja, pusset dem litt grovt først, deretter primer/grunning. Og litt fyller på toppen av det igjen :) Så vannslipte jeg.. Det ga en fin dypde. Veldig 3d look :) Ble sinnsykt rått :twisted:

Og tusen takk for positive tilbakemeldinger 8) Nå trenger jeg hjelp til å finne sommersko, hva tror dere hadde passet?

Nærmere close-up

pczbtwbqc647yrbv0hkb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig børse. Dog syns jeg chrome lister var betraktelig penere...

Kan være forskjellige meninger om dette :) Hadde jo chrom en stund da, men gikk litt lei til slutt :) Ville få en helhetsinntrykk, og ville jo selvfølgelig at den på en måte skulle være blank. Derfor svart blank :):twisted:

Syntes jo at det ble et mer sporty preg, kan ikke beskrives.. Må oppleves :wink:

Edit: Gi meg et bilde av din bil fra siden og litt skrå forfra. Så skal jg se om jg kan photoshoppe litt på din :) Med sort list osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte få med meg noen uvær bilder fra søndagen :lol:

Se nå nedsnødd ring 2 så ut..

v18f0lav6p205aoccv1j.jpg

Var nesten umulig å få noe turtall. Uten å spinne, men dette er dessverre et dårlig mobilbilde.

tl7sdec0e4uhetzn90e1.jpg

Fra Carl Berner til Storo.. Bilen kjørte ut fra garasje, og var varm hele veien. Så var ikke mye snø på den + at den fikk tint inne i vaskehallen i 20 min før jeg fikk ledig vaskeplass. Dette er en tur som ikke tar mer enn 5-7 minutter egentlig.

a173k8fk1s5roqjmsrfi.jpg

Av med snø og det lille saltet man så vidt kan se..!!

vomiz4nd89wqaokxfv26.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...