Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei dere, jeg har hatt et post her før ang denne bilen, men dessverre under brukernavnet "Rapid". Hovegrunnen til at jg har dette brukernavnet nå er egentlig at jeg hadde denne her brukeren i første omgang, så mistet jeg passord. Derfor opprettet jeg Rapid, men jg klarte å komme meg inn på denne i ettertid. Så den saken blir ut av verden. Nå vet jeg ikke om dette blir en showoff eller en prosjekt-tråd i og med at jg oppdaterer sånn.. Forøvrig er denne bilen originalt en 323Ci, men ombygd til 328Ci. Motor: 323Ci -> 328Ci (Motorbytte M52TUB25 -> M52TUB28) Understell: Originalt (Planer om coilovers etter vinteren) Bremser: 276mm -> 300mm (Originalt BMW, byttet bare klaver) Felger: 17" Rondell D58 (Vinter), Sommer.. Har ikke lenger, solgte dem.. Trenger hjelp til å finne noen nye som er rå Eksteriør: Originalt M-tech og M3-replika speil. Sorte sideblinkers, framblinkers og sota baklykter med LED. Interiør: Ikke gjort så mye, originalt sportsseter i delskinn. Eksos: Scorpion! Kommer ikke på så mye mer nå, bare å spørre Edit: Husker nå at bilen har fått utbedret subframe disaster på traversfestene Kostet ca 60 000kr.. >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flott bil, går nok sikkert bra og Eneste jeg ikke liker er fargen, syns egentlig ikke rød passer BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 syns fargen er var fin jeg da..har lyst på 328 i e46 men blir nok i e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hellrødt er jo en farge som er ganske fin synes jeg, gir et veldig sporty preg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Og en liten update, jeg ble så forbannet over de krom listene som ødela helheten for meg Så det endte sånn her! Maskering av bilen, slik at jg ikke skulle få riper i lakken når jeg drar av listene. Vinduslister tatt av, her er dem grunnet for ordentlig heft. Selvsagt pusset litt på. Voila! Finishen, syntes det ble helt rått jeg. Og jeg valgte svart blank! Fordi jeg synes ikke matt sort egentlig er så veldig fint på denne bilen da fargen er metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 var ikke noe problem å få av listene på min sedan. pusset du listene noe først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Rød e46 er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 nydelig børse. Dog syns jeg chrome lister var betraktelig penere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flott e46. Sjeldent med rød coupe ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 var ikke noe problem å få av listene på min sedan. pusset du listene noe først? Ja, pusset dem litt grovt først, deretter primer/grunning. Og litt fyller på toppen av det igjen Så vannslipte jeg.. Det ga en fin dypde. Veldig 3d look Ble sinnsykt rått Og tusen takk for positive tilbakemeldinger Nå trenger jeg hjelp til å finne sommersko, hva tror dere hadde passet? Nærmere close-up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 nydelig børse. Dog syns jeg chrome lister var betraktelig penere... Kan være forskjellige meninger om dette Hadde jo chrom en stund da, men gikk litt lei til slutt Ville få en helhetsinntrykk, og ville jo selvfølgelig at den på en måte skulle være blank. Derfor svart blank Syntes jo at det ble et mer sporty preg, kan ikke beskrives.. Må oppleves Edit: Gi meg et bilde av din bil fra siden og litt skrå forfra. Så skal jg se om jg kan photoshoppe litt på din Med sort list osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Fin bil. Veldig lekkert med rødt. Godt valg ang. lakkering av listene, ble mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Måtte få med meg noen uvær bilder fra søndagen Se nå nedsnødd ring 2 så ut.. Var nesten umulig å få noe turtall. Uten å spinne, men dette er dessverre et dårlig mobilbilde. Fra Carl Berner til Storo.. Bilen kjørte ut fra garasje, og var varm hele veien. Så var ikke mye snø på den + at den fikk tint inne i vaskehallen i 20 min før jeg fikk ledig vaskeplass. Dette er en tur som ikke tar mer enn 5-7 minutter egentlig. Av med snø og det lille saltet man så vidt kan se..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hei. der jeg pleier å vaske bilen jo:) bor du på carl bernersplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 foresten.hvorfor ikke lakke grillen svart også når du er i gang? tror det kunne blitt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå