Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i oslo området som kan ta seg en liten jobb?Durer og bråker helt SINNSYKT fra forhjul på passasjerside når jeg bremser...regner med at bremsene er gåene..men kanskje også hjullager..noen som kan ta seg en titt og eventuelt bytte dem for meg mot payment selvfølgelig? Har ikke verksted å skru på for tiden så blir litt handikappet sånn sett...

Skrevet

Er ikke det bremseindikasjon på den? Men uansett, hvordan ser klossene ut?

Hjullager pleier å høres under kjøring, spesielt når du svinger og slikt.

Skrevet

er det som er rart..ingenting som tyder på at bremsene er dårlige da de ble byttet på 209tusen og bilen er nå passert 225tusen..så tviler på at bremsene er ferdige..men hjullagrene lager jo lyder under kjøring (romlelyder) mens her er det heftig durelyd og skrapelys..merkelige saker....

Skrevet

hmm...nei spylte godt i hjulbuene og inni felgen..hmm..får vel bare jekke opp og ta av hjulet idag og se hva slags overraskelser jeg finner...irriterende med slike feil as..menmen..shitt happenz...

Skrevet

da takker jeg Morty999 for fabelaktig og iherdig skruing igår:p fikk montert skiver og klosser og pressa inn stempelet på begge kalipperne..men må nok skaffe meg to nye kalippere ja..hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...