Gå til innhold

Felger 2009 GS bildeler.10x18 til E-30 PÅ BIL s.38


Morgan GS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MÅÅÅ dere bestille så forbanna stort? Kunne tenkt meg 18" LM til E30, men 10" er jo bare grusomt bredt til folk som ikke har så lyst til å valse eller heve bilen sin.

Og nå har jeg 8,5" foran ET 25, det subber i fjærbeinet, og stikker godt en cm utenfor hjulbuen. Personlig tror jeg 8" ET 25 hadde holdt foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅÅÅ dere bestille så forbanna stort? Kunne tenkt meg 18" LM til E30, men 10" er jo bare grusomt bredt til folk som ikke har så lyst til å valse eller heve bilen sin.

Og nå har jeg 8,5" foran ET 25, det subber i fjærbeinet, og stikker godt en cm utenfor hjulbuen. Personlig tror jeg 8" ET 25 hadde holdt foran

det er jo du som bestemmer om du vil ha 10" bak eller ikke :wink:

Kan jo få 8,5 rundt om så klart.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅÅÅ dere bestille så forbanna stort? Kunne tenkt meg 18" LM til E30, men 10" er jo bare grusomt bredt til folk som ikke har så lyst til å valse eller heve bilen sin.

Og nå har jeg 8,5" foran ET 25, det subber i fjærbeinet, og stikker godt en cm utenfor hjulbuen. Personlig tror jeg 8" ET 25 hadde holdt foran

det er jo du som bestemmer om du vil ha 10" bak eller ikke :wink:

Kan jo få 8,5 rundt om så klart.!!

Kan dere ikke ta inn 8+9" da? 8,5 blir så bredt foran, som sagt subbet mine LM kopier i 8,5x17" i fjærbeinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LM i 4x100 med feks 8x16 og lavt innpress, er det mulig å få til? Må nesten ha kant på de felgene der.. ET18 vil vell kanskje passe en uvalsa og senka bil, iallefall om man slår opp kanten..

Det er vell gjerne det med liten kant som var grunnen til at jeg ikke kjøpte LM i vår..

7x15 et13 gikk iallefall fint når kanten ikke var slått opp, vil tro at om man slår opp kanten går det bare fint med 8x16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...