Morgan GS Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Hmmm. hvor kan jeg se bildet av de bbs lm kopiene? har tittet i denne tråden, og på nettsidene deres, men finner de ikke... Here it is T152
Peer Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Muligheter for å legge inn forhåndsbestilling av den pakka til e30? Kjedelig å måtte vente på en ny "batch"..
gnmfr Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 pris på gs magnum og litt info om felg(bredde"r og innpress)
fish Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 pris på gs magnum og litt info om felg(bredde"r og innpress) Du kan laste ned felgkatalogen fra hjemmesiden til GS. Der finner du både str og priser.
gnmfr Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 pris på gs magnum og litt info om felg(bredde"r og innpress) Du kan laste ned felgkatalogen fra hjemmesiden til GS. Der finner du både str og priser. har den men i katalogen var den svart mens bilde her inne så er den grå derfor jeg ikke så den hehe.. synd den ikke er i 18 da
Morgan GS Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 pris på gs magnum og litt info om felg(bredde"r og innpress) Du kan laste ned felgkatalogen fra hjemmesiden til GS. Der finner du både str og priser. har den men i katalogen var den svart mens bilde her inne så er den grå derfor jeg ikke så den hehe.. synd den ikke er i 18 da T353 felgen leveres i 2 farger ( "sort chrome") og gunnmetall senter+ polert kant. Begge utgavene har samme ET , kant osv 95 mm kant bak
fish Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 pris på gs magnum og litt info om felg(bredde"r og innpress) Du kan laste ned felgkatalogen fra hjemmesiden til GS. Der finner du både str og priser. har den men i katalogen var den svart mens bilde her inne så er den grå derfor jeg ikke så den hehe.. synd den ikke er i 18 da T353 felgen leveres i 2 farger ( "sort chrome") og gunnmetall senter+ polert kant. Begge utgavene har samme ET , kant osv 95 mm kant bak m.a.o T353 GS-Magnum side 7 og T353 GS-Magic side 8
Spinx Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Når går det ann og legge inn bestilling på t152(LM kopi)? Men vet du av egen erfaring at de passer på E36 som 18" uten å måte valse eller noe annet?
benger Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Lenge til containeren med de resterende felgene kommer eller? *vente,vente* Er så klar for nye felger/sommerdekk nå...
frodekrs Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Har noen prøvd desse Sonar SX-1 EVO dekka? sporer dei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå