Morgan GS Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 VIKTIG VIKTIG VIKTIG !!!!! Gode og dårlige nyheter folkens. T815 +T175 felgene kommer ikke fra fabrikken da fabrikken som lager disse er i økonomiske problemer MEN JEG HAR GODE NYHETER TIL DERE SOM LIKTE T815 OG BBS LM Look felgen. Har idag BESTILT inn LM look 8,5*17" 4*100mm TIL E-30 8,5*18" 5*120mm Til E-36/46/34/39/60++ 9*18" 5*120mm TiL E--------"------------ ------------------------------------------------------------------------------------ OG Jeg har greid å få tak i en som er nesten lik T815 men bare mye bedre og med kun 4 hull til E-30 Den kommer i 8 og 9*17" 4*100mm til E-30 Og 8,5+9,5 18" 5*120mm til E-36/46/34/39/60++ Så jeg har gjort som dere ønsket å ta in LM look`n+ funnet en bedre utgave av T815 til E-30 4*100 med kun 4 hull Her er litt bilder av den nye T815 felgen Denne bestillingen skal sendes i slutten av April til GS Legg merke til Barracuda esken ved siden av GS esken Felgen nevnt over kommer kun i de str som står skrevet der
Cyrus^^ Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Jeg har lest igjennom her nå men lurer på om de Magnum felgene med sølv kant hvor brei er den? Trenger og passe på E36 med 40/40 senk. Tror de passer rett på uten og gjøre noe? Står i katalogen ned til venstre Ang passer rett på , ; hvis du skal ha 9,5 bak kan det være det blir litt trangt. prøvde de på en E-36 coupe orginal og det var ikke mere plass en du må ha men tøft var det Prøvde dere 18" eller 19"? Tok dere bilder i samme slengen kanskje?
Morgan GS Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Jeg har lest igjennom her nå men lurer på om de Magnum felgene med sølv kant hvor brei er den? Trenger og passe på E36 med 40/40 senk. Tror de passer rett på uten og gjøre noe? Står i katalogen ned til venstre Ang passer rett på , ; hvis du skal ha 9,5 bak kan det være det blir litt trangt. prøvde de på en E-36 coupe orginal og det var ikke mere plass en du må ha men tøft var det Prøvde dere 18" eller 19"? Tok dere bilder i samme slengen kanskje? Magnumen er kun i 19" Tok ingen bilder der å da nei , men har en kolega som skal sette dem på en E-36 cab så da kan jeg ta noen bilder der .
Cyrus^^ Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Okay. Det hadde vært kjempe om dere ordna noen bilder når dere hiver dem på cab'en
TommyL Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Jeg sitter og kikker på denne tråden, og lurer litt på en ting.... Er LM'ene piratkopier av BBS LM felger? Er dette lov å selge i Norge? Hva sier BBS om dette hvis de får greie på det?
Morgan GS Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Jeg sitter og kikker på denne tråden, og lurer litt på en ting....Er LM'ene piratkopier av BBS LM felger? Er dette lov å selge i Norge? Hva sier BBS om dette hvis de får greie på det? Skjønner den. Dette er ikke noen 100% avstøping, senteret på felgen ligner mye men ikkie kopiert og kanten på felgen er i et annet design en det BBS lager og heller ikke en to delt felg. Men den ligner jo men er ikke avstøpning av en orgianlfelg.
Morgan GS Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Når regner du med å LM-look felgene på lager? Tildlig i juni
lloydsb Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 mye kant er det bak kontra foran på 8,5 x18 foran og 9,5x18 bak? hvor mange cm på kantene? snakker om lm look felgene til 3-serien(e36) ET? priser?
ehrnst Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 vet du ca pris med dekk på de lm-kopiene, må vel fundere litt på de iom de andre ikke gikk i boks
TommyL Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Jeg sitter og kikker på denne tråden, og lurer litt på en ting....Er LM'ene piratkopier av BBS LM felger? Er dette lov å selge i Norge? Hva sier BBS om dette hvis de får greie på det? Skjønner den. Dette er ikke noen 100% avstøping, senteret på felgen ligner mye men ikkie kopiert og kanten på felgen er i et annet design en det BBS lager og heller ikke en to delt felg. Men den ligner jo men er ikke avstøpning av en orgianlfelg. Ah, okay. Da forstår jeg.
Halvor89 Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Jeg sitter og kikker på denne tråden, og lurer litt på en ting....Er LM'ene piratkopier av BBS LM felger? Er dette lov å selge i Norge? Hva sier BBS om dette hvis de får greie på det? BBS er vel konk anyway, tror jeg
TommyL Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 De gikk konk, og ble kjøpt opp av Punch International, de som eier bl.a. ZF (girkasser) i Tyskland. Så BBS lever i beste velgående idag de...
Eksos Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Jeg sitter og kikker på denne tråden, og lurer litt på en ting....Er LM'ene piratkopier av BBS LM felger? Er dette lov å selge i Norge? Hva sier BBS om dette hvis de får greie på det? BBS er vel konk anyway, tror jeg Stemmer det.. Nå ble det nesten slik at jeg vurderer å hive vinterdekk på de originale alpina felgenne mine, og heller kjøpe nye sommerhjul ifra GS :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå