R Andersen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Vennligst ta prat på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Vennligst ta prat på PM. True.. første gang eg har sett noen prate ihjel sin egen salgstråd her på bimmers og fått "smekk" for det . Sorry OT- Men jeg har en e39 om du har lyst å ta i innbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hei! Siden du vil ha mer praktisk bil, og jeg vil ha mer upraktisk, er du villig til å bytte i en e46 4dørs, 320i 170hk. facelift? Denne er også sykelig strøken og pent behandla.. Må ha bittelitt i mellomlegg fra deg, men vi blir enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har gjort en avtale med en som har en E39 om at jeg kjøper den om jeg får solgt min. Så jeg kan desverre ikke bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg