Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg trenger innsugsbelg til motor, tenningsmodul. og div små dill dall til motor om du har

ja jeg har jo i bunn og grunn komplett motor med ledningsnett og hjerne osv, men planen var og bytte toppen som jeg har fått med bilen og få den til og gå og så selge den komplett, men om du gir meg et ordentlig bud jeg ikke kan motstå så er alt til salg :)

Skrevet
jeg trenger innsugsbelg til motor, tenningsmodul. og div små dill dall til motor om du har

ja jeg har jo i bunn og grunn komplett motor med ledningsnett og hjerne osv, men planen var og bytte toppen som jeg har fått med bilen og få den til og gå og så selge den komplett, men om du gir meg et ordentlig bud jeg ikke kan motstå så er alt til salg :)

di belgene koster bare noen hundre lapper nye.. men jeg skal se over om jeg behøver mer dill dall så det blir verd tturen i posten for deg evt. finn ut om det er bosch tenningsmodul med 1 flatt stikk inn.

(spørs om det er verdt brydderiet å legge ut di tusenlappene på å overhale, vanskelig å selge 2.3 ser det ut for)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...