sk33to Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 jeg trenger innsugsbelg til motor, tenningsmodul. og div små dill dall til motor om du har ja jeg har jo i bunn og grunn komplett motor med ledningsnett og hjerne osv, men planen var og bytte toppen som jeg har fått med bilen og få den til og gå og så selge den komplett, men om du gir meg et ordentlig bud jeg ikke kan motstå så er alt til salg
e30 tic Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 jeg trenger innsugsbelg til motor, tenningsmodul. og div små dill dall til motor om du har ja jeg har jo i bunn og grunn komplett motor med ledningsnett og hjerne osv, men planen var og bytte toppen som jeg har fått med bilen og få den til og gå og så selge den komplett, men om du gir meg et ordentlig bud jeg ikke kan motstå så er alt til salg di belgene koster bare noen hundre lapper nye.. men jeg skal se over om jeg behøver mer dill dall så det blir verd tturen i posten for deg evt. finn ut om det er bosch tenningsmodul med 1 flatt stikk inn. (spørs om det er verdt brydderiet å legge ut di tusenlappene på å overhale, vanskelig å selge 2.3 ser det ut for)
sk33to Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 edit: jeg har tatt bilder av bilen osv, men jeg klarte og glemme kameraet der bilen står skal få lagt de opp i morgen ettermiddag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå