evydaman Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Selger min compact grunnet overgang til firma bil Bilen står på Askøy utenfor Bergen 20min kjøring fra bergen sentrum. Bilen er Svart. gått ca 244.000km.orginale sportseter i tøy, en liten rift i fører setet der man setter seg inn nede. orginalt sportsratt. effekt potte med bobbel DTM stuss.. (må byttes 10cm med rør på eksosrør da jeg tok nedi en stein på en byggeplass å klemte hull i det. fine 15" borbet vinterhjul.5 Eiker. Fine 17" sommer hjul i 5 eiker (trenger 2 nye dekk). er aircondition i den, men det virker ikke, har ikke engasjert meg i å fikse det heller er en 316 som han som hadde den før meg har byttet motor i, til en 318 IS skal være ca 160 hk i denne nå siden den er chippet. er faktisk litt sprek "hardey" koblingen (den gummien på mellom akslingen) tror jeg må byttes, da det er litt during mens man kjører. helt ny termostat, da den låste seg, heldigvis i helt åpen stilling, men litt kjipt nå når det ble vinter. Bilen svetter ut litt olje fremme i registeret, men de som tok eu-kontrollen sa det var en simmerring som måtte byttes, jeg har bare fylt olje på da det ikke er så mye som lekker. 325 bakaksling med Trommel bremser. slissete skiver foran. en liten skade bak på v side. sota ruter sidevindu bak samt bakrute. så mørkt som det går an Det har vært 4 6x9 i hattehyllen, men det fulgte bare med 2 når jeg kjøpte bilen, med forsterker. pioneer hovedenhet Jeg er helt ærlig fordi jeg ikke ønsker å lure noen. Ønsker å få 18.000 for den, men er åpen for bud Even Tlf 95938538 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er en 318 IS (m42b18) motor med 140 hk, med mindre den skulle være bra modifisert da Ja, den er nok ganske sprek Ville bare føye til, selv om jeg ikke er intresert i kjøp..Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Er det skiver bak ? ser ut som trommel ? Når ble bilen eu-godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 woooopss... er nok trommel, ja. beklager, det var en skrivefeil. skal ordne det akkurat 1 år siden den ble EU-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg