LHrightye39 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hei! Jeg skal ha nye baklykter til min E39 og lurer på hva som er forskjellen på LED-design og Crystal-design baklykter? Hva syntes dere er penest? Hadde vært veldig bra hvis noen har bilder av en eller begge type lykter så jeg kunne sett hvordan de ser ut på bilen? Alle svar mottas med stor takk!
StianA Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hei!Jeg skal ha nye baklykter til min E39 og lurer på hva som er forskjellen på LED-design og Crystal-design baklykter? Hva syntes dere er penest? Hadde vært veldig bra hvis noen har bilder av en eller begge type lykter så jeg kunne sett hvordan de ser ut på bilen? Alle svar mottas med stor takk! dette er led dette er crystal clare sota hva som er penest må nesten du bestemme sia det er du som skal ha de på bilen din
LHrightye39 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Takk for bidraget! Flere som har bilder, gjerne litt større bilder av begge typer?
LHrightye39 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Bump... Må da være noen av dere som har disse lyktene og kan slenge ut bilder?
Hansh Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hei!Jeg skal ha nye baklykter til min E39 og lurer på hva som er forskjellen på LED-design og Crystal-design baklykter? Hva syntes dere er penest? Hadde vært veldig bra hvis noen har bilder av en eller begge type lykter så jeg kunne sett hvordan de ser ut på bilen? Alle svar mottas med stor takk! dette er led dette er crystal clare sota hva som er penest må nesten du bestemme sia det er du som skal ha de på bilen din Dette ble litt feil! På bilde 1 er det uorginale Led-lykter, mens på bilde 2 er det etter det jeg kan se orginale LED-lykter. Hovedforskjellen på Crystal clear og orginale LED er at LED så er det noen røde striper som er baklys, ellers ser de vel ganske lik ut. Orginale LED-lykter ser klart best ut etter min mening! Har selv crystal clear, men ingen bilder.
LHrightye39 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Oki, men håper flere kan slenge opp bilder allikevell, med bilder av de forskjellige på sine bilder! Skriv også hva det er du har med bildene
pita Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 ett par av bilen min, har orginal led synes de ser best ut mørke bilder, men ser da noen lunde hvordan de lyser..
LHrightye39 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Slik jeg har forstått det nå, ved å faktisk ta tid til å lese litt på koed.no så er LED og crystal lyktene identiske, eneste forskjellen er at det vanlige baklyset, altås ikke bremse og blinklyset er opplyst av LED-teknologi, mens de originale facelift-lyktene har vanlige lyspærer Stemmer det slik jeg har forstått det? Så utseendemessig så er de like når utseendemessig og i belysning? Et spørsmål til, siden det er LED, bytter man da bare LED-pærene eller må man bytte helle lampa? De er vel utskiftbare?
pita Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Slik jeg har forstått det nå, ved å faktisk ta tid til å lese litt på koed.no så er LED og crystal lyktene identiske, eneste forskjellen er at det vanlige baklyset, altås ikke bremse og blinklyset er opplyst av LED-teknologi, mens de originale facelift-lyktene har vanlige lyspærerStemmer det slik jeg har forstått det? Så utseendemessig så er de like når utseendemessig og i belysning? Et spørsmål til, siden det er LED, bytter man da bare LED-pærene eller må man bytte helle lampa? De er vel utskiftbare? nei, stemmer ikke! om man leser i de postene som er skrevet, kommer jeg ikke fram til det samme som deg. jeg skriver jeg har orginale LED lykter, dvs facelift-lyktene, de som du tror har vanlig lyspære?! siden di kalles LED, er det vel LED i lyktene mens de crystal lyktene har også LED men ikke de stripene som de orginale Hella har. om du ser på bilde av de, ser du at de har "små prikker" i stede..
Hansh Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 LED baklys skal i utgangspunktet vare lengre enn bilen. Eneste forskjell på de baklysene jeg har (crystal clear, uorginale) i forhold til orginale facelift (som har LED) er at man ser at det er to vanlige lyspærer på hver side i stedet for LED.
LHrightye39 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Ser du lett at det er vanlige lyspærer og ikke LED? Ser du noen forskjell fra orginal og uorginal fra utsiden? Kunne du slengt ut noen bilder av dine når de er tent og i vanlig dagslys? På forhånd, takk!
Hansh Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Skal se om jeg får tatt et bilde, men er min samboer som kjører den bilen til daglig så må huske på det hjemme! Ser veldig lett forskjell på LED og vanlig! Orginal vs. uorginal er ikke lett å se forskjell på utvendig hvis det gode kopier.
LHrightye39 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Skal bestille fra Koed, og tror det blir uorginale lykter, sikkert de samme som du har, men jeg vil at det skal se så orginalt ut som mulig! Vil de samme stripene være der på de uorginale som de er på de orginale`?
Hansh Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg har striper i glasset, men ikke like rødt og definert lys som med dioder, og ser som sagt at det er lyspærer bak! Synes at de ser bra ut, selv om de ikke er like fine som orginale med dioder (som er dyrt i forhold).
LHrightye39 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Hmm, så i dagslys er de omtrent like, mens når de er tent på kveldstid så er det ikke så like... Håper sterkt på et bilde av deg nå så jeg kan få bestillt delene i mårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå