bmw340 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen til samboern min 2000mod 318 Touring, steptronic. Gått 155k Er ikke de helt store planene, men hvite\grå blink, litt senk og felger da tror jeg bilen blir bra Kom gjerne med tips Er montert angeleyes nå, men må få tak i blå\hvite pærer i sprederne. Lyser litt gult i forhold til AE`ne
Lars89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 M-tech2/M3-front og svarte nyrer er veldig fint på E46
bmw340 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Skal jeg gå for hvite blink, eller grå\svarte? Synes hvite blink blir litt for hvitt til de svarte lyktene. Og hva\hvor bør man kjøpe senkesett? Har tenkt på 35mm eller noe rundt der. Ikke mer i hvertfall. Og bør vel senke mer framme enn bak? Men synspunkter på forksjellige merker? Er jentebil, så er jo en fordel om det ikke er ALT for stivt å lavt Selv om jeg gjerne ønsker senke mye.
FBreks Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 jeg synes du skal gå for de forblinkersene som er svarte med klart glass:) jeg har det selv på min e46 touring:)mtech 2 frontfangeren er jo et godt valg:)
Lars89 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Ville senka 40/20 hvis jeg var deg. Ihvertfall 20 mer foran enn bak. Når det gjelder blinklys hadde jeg ikke vært i tvil. Grå i originaldesign er finest
bmw340 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Da har jeg fått monter svarte blinklys framme og på sidene. Vart myye bedre enn orginale Men, kjøpe senkefjører eller billigt justerbart..? Må ha senkesett og felger snart, sommern er jo like rundt hjørnet
BimmerE46 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Her er min med justerbart senkesett. justerbart er jo enklest, for eks når vinteren kommer så er det bare å heise opp litt dersom man har behov for det... Anbefaler dere også xenon kit i tåkelysa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå