muskla Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 er det noen her som har peiling på trimming?? har en m60b30 motor og lurer på hvordan man kan få betydelig mer effekt, billigst mulig. har lufta ideer om skifting av kam, høyere kompresjon, kn-filter, chip, effektanlegg etc. forslag noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal du ha "betydelig" mer effekt blir det ikkje billigt,iallefall med sugetrim. Min anbefaling er en kompressor,da desse motorene er så breie at det blir trangt med turbo(er). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 chip får du ihvertfall til den http://www.chiptuning.com/car-config-vi ... no_cache=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 jess, men kunne tenkt meg noe sånt som oppimot 250hk, ligger på 215hk originalt. noen som vet hvor mye chip og eff.anlegg og kn-filter utgjør da omtrent?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Biligste er og bytte til m60b40 finner flere i sverige til 3000-6000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 skal jeg ikke banne på det men, mener at disse motorene.. om det er di samme som står i e38?? noen som vet? så er det bare og bytte veiv og staker tror jeg så har du en 4.4liter istede.. eller en 4liter.. og da har du jo litt mere gamp.. husker ikke hva mer som måtte byttes.. en jeg kjente for lenge siden i sweden gjor dette med en 7serie.. Men, seff.. 3-6 tusen for en annen motor da hadde jeg ikke tatt meg bryet bare bytte hele blokka og hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 ja jeg har tenkt på motorbytte naturligvis, men da må jeg jo skifte drivverk i samme slengen, og da er vi lke langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 ja jeg har tenkt på motorbytte naturligvis, men da må jeg jo skifte drivverk i samme slengen, og da er vi lke langt Du mååå vel strengt tatt ikke bytte drivverk Det beste er å sette inn en 4liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Ingen behov for å bytte drivverk nei Men var vel ikke så dumt å gjøre det som Raymond foreslår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 hehe, må ikke nei. men vil tro det lønner seg.. erfaringer noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 er identiske blokker på disse motorene.. bare andre slaglengder.. tror drivverket skal takle den økningen dær om ikke er det FLUST av deler i vakre sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 er identiske blokker på disse motorene.. bare andre slaglengder.. tror drivverket skal takle den økningen dær om ikke er det FLUST av deler i vakre sverige du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 det lønner seg uten tvil å kjøpe en 4liter fremfor å bygge om motoren til 4liter da vil jeg tro, enige folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeppz, vil uten tvil være enklest.. og om du får en i god stand.. så slipper du vell muligens åpne og renovere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 jess, det hadde jo vært best såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå