rafa Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Noen som har måtte gjort dette før? Sveise ut, lakke og sveise inn ny kanal. Er det umulig å komme med noen ca. pris på noe sånt?
///NJD Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 haha Ontopic: Har selv en skade i enden av kanalen ved framskjermen, noen som har fått fikset slike skader?
Stephan.s Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Fatter'n gjør dette stadig vekk på biler i verkstedet. Har nå inne en Nissan Micra som dette blir gjort på. Eneste forskjellen er vel nesten at plater til BMW virker ganske så dyre i mine øyne. Men er jo bare å høre rundt med div verkstedet om prisoverslag det.
A.Teserud Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Fatter'n gjør dette stadig vekk på biler i verkstedet. Har nå inne en Nissan Micra som dette blir gjort på. Eneste forskjellen er vel nesten at plater til BMW virker ganske så dyre i mine øyne. Men er jo bare å høre rundt med div verkstedet om prisoverslag det. bor faren din i akershus? kan han evt tenkte seg å gjøre det på en bil? evt hør mye han ca tar i pris;)
Stephan.s Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 bor faren din i akershus? kan han evt tenkte seg å gjøre det på en bil? evt hør mye han ca tar i pris;) PM sendt
gt325 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 er forsåvidt en grei jobb det. jeg gjore det på en mondeo i forrige uke,men måtte også bytte skjermbuer på den også. pris variere mye spørs om det er pga bulk?da bare den yterste og ikke bakplaten. den på jobben tokk 4 dager så grov sparklet jeg og lakkererne tokk over videre. men prisen variere veldig, hør med verkstedene i området ditt på litt priser.synd du ikke bor på jesshei-oslo men varierer fra ca2-5for jobben med kanal.men viss dem ser på den så får du en mere nøyaktig pris.avtal pris vertfall før dem begynner på bilen,gjerne skriftlig,noen holder deler andre vill at du skaffer det. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå