BorgeNikko Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Har nylig kjøpt meg en nokså strøken e30 320i. Planer for bilen er: - 325 motor - Diesel/eta veiv - kanskje Data sprut - Dyser - Insugs plenum - Turbo kit - muligens M-tech 2 styling - Skinn interiør - Hel lakering på bilen (usikker på farge enda) - Nye felger - Coilovers - Polyforinger kommer mer info etter hvert men ta planene mine med ei klype salt, har ikke bestemt meg helt for alt enda;)
Turbo Touring Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Blir Spennende og følge med her, virker som du har planene i orden ivertfall
Lars89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Bra planer! Så ut som et utrolig bra utgangspunkt også
BorgeNikko Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Tøft prosjekt! Hvilken effekt sikter du på? takk:) sikter vel på 250+, men planene kan forandre seg, har sperrefrist så jeg har god tid;D
BorgeNikko Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 utgangspunktet er bra det, men er vel en del som må gjøres.. skal legge ut mer detaljerte bilder av hjulbuer osv tror jeg skal en tur på bilxtra en av dagene nå å kjøpe meg lakk til hjulbuene, er litt rust der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå