Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Salgs ! Fikk ikke inn bilder men se Finn.no Kode 16331733

Komplett felg sett til BMW e 91 org. 205 - 55 - R 16"

Dekkene er av type: Continental " ContiPremiumContact 2 "

Det nye sommerdekket fra Continental, ContiPremiumContact 2, gikk av med årets seier i Nordens største sommerdekktest. Testen er presentert i marsnummeret av MOTOR. Dekket fikk 10 poeng av 10 mulige for bremseegenskaper med ABS, kjøreegenskaper på bane samt kjørefølelse på våt og tørr asfalt. Totalt oppnådde nye ContiPremiumContact 2 hele 9,2 poeng av 10 mulige.

Avansert sikkerhet. Utviklet i samarbeide med produsenter av ultra-sterke "top of the line" biler.

ContiPremiumContact 2 tilfredsstiller alle krav fra markedet, spesielt når det kommer til hastighet og sikkerhet. Du får kortere bremselengde på både vått og tørt underlag og topp kjøreegenskaper.

Fordeler

* Topp bremseegenskaper på både vått og tørt føre

* Maksimale egenskaper mot vannplaning

* Meget god styrerespons, enestående grep og uslåelig stabilitet

* Dynamisk mønster med innovative 3D-riller som "visker" veibanen fri for vann og gir optimalt våtgrep

Ny Pris: dekk ca 9000,- Felger ca: 14.000,- Selges 9000,-

Kan beskues og hentes i Trondheim.

Mvh

Jan - Erik tlf 45 41 22 40

Skrevet

Hei Tommy.

Det er jeg ikke sikker på med det er levert org. Fra BMW.

Jeg har Googlet men, fant ikke noe info om det. ! Skal sjekke nærmere med leverandøren.

Skrevet

ikke for å ødelegge, men du må nok ned i 2500kr el noe skal du bli kvitt 16" felger.... uansett hvor bra dekk de har og om de er org.. ingen er intr i 16" på sommern lenger.. man får 19" med dekk nytt til den summen du skal ha..

Skrevet
ikke for å ødelegge, men du må nok ned i 2500kr el noe skal du bli kvitt 16" felger.... uansett hvor bra dekk de har og om de er org.. ingen er intr i 16" på sommern lenger.. man får 19" med dekk nytt til den summen du skal ha..

du ødelegger mange salgstråder! er vel bedre å drite i å kommentere masse annonser hele tia. er helt idiotisk. selger jo ikke akkuratt ting til greie priser du heller :roll:

Skrevet

du ødelegger mange salgstråder! er vel bedre å drite i å kommentere masse annonser hele tia. er helt idiotisk. selger jo ikke akkuratt ting til greie priser du heller :roll:

Alt jeg selger blir altid solgt. og altid til pris antydnig. så dyrt får det jo ikke vært

Skrevet
Er ikke billig med org. felger og BRA dekk.

FÅR JEG IKKE 8000,- For de blir de liggende til jeg selger bilen om 1 år !

må nesten le litt nå. du var jo så åvapå og sa du hadde solgt disse for 9000kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...