JulianS Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 vurderer å selge s14 motoren min til fordel for iS motor med turbo... Den tikker litt og svetter litt olje fra registeret (litt) 184.000 km, går som den skal, selges med e28 kasse med førstegir fram (skal sjekke delenr) er interessert i e36 m3 3.2 6-trinns kasse og/eller m42 turbodeler/datasprut:-)
M3 Yngve Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Du får bestemt deg Skulle du ikke selge bilen din komplett med den motoren og alt nå da?? Ja, ser at det står vurderes solgt, men kansje ikke noe salgs triks. Lykke til med salg og kjøp av nye deler/ biler.
M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 får ikke bestemt meg nei Må vel innrømme at du er ikke alene om sånne ting. 35k+ for en motor og gir man kan prøve i bil, er ikke noe gal pris det. Men denne finans krisa har jo kødda til mye den. Lykke til med salget og nok OT her.
JulianS Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 lettere å prute på stedet også kom og prøv...
opasb Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 følger det med alt el-nett for og få start på den i en e30 325?
JulianS Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 absolutt alt du trenger... å det er mer enn du tror:)
JulianS Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 ja, er ingen som har kommet å gjort meg m-løs enda den går for 32.000... kan være behjelpelig med montering, evt gjøre hele jobben på en ordentlig måte for en billig penge
JulianS Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 ja? ingen som vil ha s14 komplett ferdig i bilen sin? kan vel sendes også... Følger med motor, girkasse, mellomaksel, eksosanlegg, oljekjøler, radiator, ekspensasjonstank, lmm, ecu og selvfølgelig ledningsnett med lambda-sonde
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hørte denne motoren i dyno på Gatebilmessa i helgen og lyden i selve motoren var ikke gal den gitt, virket som den gikk ganske fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå