icemanM5 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Du... Det passer ikke hvis du bytter over bare lyktene da? Dvs setter lyktene over på plastrammene til e34? tro meg, har sjekket alle muligheter for dette, da jeg har hatt lyst på DE lykter lenge.. problemet er at ingen av festene til selve lyktene passer med festene på plastholderen til E34....
icemanM5 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Så er det noen som har til E34 der ute, og vil bytte....?????
M30Punk Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Jeg kjøpte facelift DE til min preface e30 å de passa rett på,er jo bare å lage en overgang med noen andre kontakter...var nok det som var gjort på mine.
A.Teserud Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 du bare setter de over i E34 fester. funker fett det. gjort det selv:)
Reset Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 jo, dem koster rundt 2500, akuratt kjøpt på min. Om du har prefacelift, så tar man bare den koppen som sitt bak på fjærnlys, og setter over, kjøper du disse lyktene ny, så får du med ei lednings, som gjør at man slipper å koble om nærlys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå