///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 tenkte å ta med fotokameraet til grimstad neste uke, så trenger noen motiver... hehe... cise og muligens matsi er med... noen flere som har lyst... blir nok tirsdag eller onsdag MED værforbehold bilder av ymse kvalitetet... sladdebildene er tatt med HØY iso, derav alle korn... hadde ikke mulighet til mindre... men får legge ut litt av dem for å vise litt sideveis moro ^^ ang sladding av skilt, sladdet mange, men på noen av bildene vil jeg tro det ødelegger å sladde skiltet så, endelig stillestående motiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 E det plass til en E30 med stålfelger eller? Eller er det sånn "E36 only" treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeg blir kanskje med kommer litt ann på kl og hvilken dag? Sende pm eller meling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Blir detta hen a mysild? Har vel muligens en vinkelbrøyter jeg kan dra med meg bortover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 lars89: jeg skal ikke ha min så er bare å stille opp! bra med flere motiver... men krever(!!) nokså snøfri (kanksje nyvasket) bil da altså Spinx: skal jeg få tatt sladdebilder, så må det jo være lyst... så blir vel i 4-5 tia... er jo mørkt klokka 6... men hvis noen vet om en lagerplass med masse lys, er jo det bra men for andre bilder, kan vi jo stikke inn i et parkeringshus ^^ Luftwaffel: blir vel på en parkerinsplass/industriplass i grimstad eller arendal... bare å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hvis det blir i Arendal er jeg der med en gang. Kan evnt, stille til her oppe hos oss? Høgedal, like ved Myrene. Er noe utvendig lys her, og kan sikkert få skrudd på den ene utekasteren. God plass er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 hehe... jepp, får diskutere litt her, men vi må se ann været... blir det regn/snø, blir det ikke noe! hehe... er det noen fine sladdeplasser/godt opplyste plasser med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Tjah, vi har da litt forskjellig, men er en sinnsyk bakke rett oppi her. Type kontra til kontra sving. Stor og fin til å ta bilder i også. Ang belyst møte/treffplass er det som sagt gode muligheter utenfor jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 jepp... får jo høre hva arbeidsfolket sier... jeg må jo bare få haik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Har forresten liggende helårshjul til min, får ta med bbsene på 740, og bytte deroppe da. Mulig jeg får til og komme bort! bare få opp litt mer info om hvor og når! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 jepp... vi finner ut av det på mandag da er det lettere å vite været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 kanskje du skal få lov til og ta bilder av en nyvasket vw transporter 1,9l turbodiesel.. høhøh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 hahah ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 når tid kommer du hit da? hehe:D Kan jo begynne å reise rundt du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 hehe... skal nok ikke det jeg må jo bare få haik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå