Johnsen Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hadde bilen inne og fikk byttet høyre bærekule forran. Da jeg hentet bilen i dag la jeg med en gang merke til at rattutslaget var ikke som normalt. rattet "peker" mot venstre når bilen går rett frem. Kan dette ha en sammenheng med byttet av kulen? Er det "normalt"? Kan det "gå seg til"!?
-Anders- Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Vil tro at et forstillingskontroll er gunstig ved bytte av bærearmer/kuler/foringer. Jeg fikk også en anelse skjeivere ratt når jeg byttet på ene siden her for litt siden.
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Vart det tatt hjulstillingskontroll ? EDIT: Litt sen der
Johnsen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Nei, det ble ikke tatt hjulkontroll! Tenkte på det selv, men var litt i tvil om det skulle trenges! men da gjør d kanskje det!?
Lars89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Alltid greit å ta hjulstillingskontroll ved skifte av understellsdeler. Er gjort på halvtime-time med skikkelig utstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå