Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en -00 E46 320iat som jeg ikke hadde tenkt til å gjøre noe med, men det ser ut som jeg ikke klarer å la være... Bilen er SUV pr. dags dato, så understell står på listen. Det fulgte med 17" felger, men ønsker også å bytte ut disse til 18". Det er planene for øyeblikket, men ting kan jo forandre seg.. Noen som har bilder av fine E46 touringer til inspirasjon?

Skrevet

Takk for de! :)

Skulle hatt facelift, men det får bli neste gang.. Imolarød og facelift er jo bare helt rett!

Skrevet

Ja, den var skikkelig fin!

Var det 35mm rundt hele, eller var det cup-kittet til H&R (35/20)? Den så veldig lav ut for å være senket kun 35mm.

Skrevet

Den ble overaskende lavt med 35mm ja, men ble veldig fornøyd.

Fikk en del bilder fra gutta på Koed som hadde prøvt dette på forskjellige

biler, derfor dette ble kjøpt inn.

Regner med det var 35mm fremme og bak.

Men jeg monterte kun fremme, bak er det org. M-Tech fjører ca 20mm senk.

Ble for lav og subba me H&R fjører bar og de dekka.

Var 320D ja, med chip :wink: hehe...

Skrevet
Måtte du valse hjulbuene?

Måtte valse litt ja, men mulig det kunne vært ungått med org. M-tech fjører. Valsa for å få H&R fjørene å bak. Men skifta tilbake til M fjører.

Skrevet

Her er et par bilder av vår E46 touring. Ikke de helt store "modsa" på denne, og det kommer det nok ikke til å bli heller. Vi får se om den muligens gjør seg fortjent til noen 19" hjul til våren. :) Den er litt lavere nå enn den er på disse bildene, og er litt i laveste laget til å være en familiebil...

ar5cpp53a64gnjkll2kc.jpg

7zgm2feh0pkihwtbf2d3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...