alpher Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Den løsningen som "bmw520" har benyttet er ikke enklere...snarer tvert i mot hehe, en liten missfortåelse her det er sånn som "bmw520" har bygd kassen eg og vill gjere det, den enklere måten eg meinte, blir da en heilt vanli kasse med basshullet mot skiposehullet Ah..beklager..da er jeg med Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 slik ble mitt bagasjerom i e34 en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 slik ble mitt bagasjerom i e34 en... var faktisk innom linken din i går og såg blei gromt det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 takk for det:) får nytt frontsett i helgen og. synes ikke dls settet følger helt med, så blir et kappa type største serie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 dårlige bilder, men sånn blei det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei, bygger på samme måte som deg jeg også. der subbene er vendt mot settene og jeg har sånn skihul også. Hvordan spiller det egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 i min bil funka det vertfall supert, spilla som bare det får meir lyd i kupeen i staden for alt i bagasjeromme skal bygge ny kasse en annen gang eg har beire tid, men er godt fornøgd med lyden som e no vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå