simenhthrygg Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 hei, ønsker å kjøpe klokke med sperre og aksling, noen som har detta?? håper på svar simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hallo. Tror nok at du må skrive til hvilken bil og hvilken motor du ønsker. Du har ikke akkurat skrevet en presis annonse. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhthrygg Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 beklager trodde alle var fornuftige og kjørte e30 det er til en e30, 325 86 mod. ringte til bilia idag for å høre, akslingen lå på 4000 pr side og klokka på ca det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 trur det er noen missforståelser på gang hvis du har fått pris på 4000,- for diff med sperra av bilia. denne koster nemmelig over 26000,- ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhthrygg Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 var helt utrolig mye surr med han jeg snakka med. men fikk opplyst at klokke med diffbrems kosta 4000. men som sagt virka det utrolig billig når jeg nå sammenligna komplette prisen med feks koed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhthrygg Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 var helt utrolig mye surr med han jeg snakka med. men fikk opplyst at klokke med diffbrems kosta 4000. men som sagt virka det utrolig billig når jeg nå sammenligna komplette prisen med feks koed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå