336mik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Er det normalt å ha en sånn gi faen holdning blandt unge folk i dag? Har kjøpt og forhånds betalt noen deler fra en her på forumet,for en og en halv uke siden(fredag 30.januar),og han lovte at disse skulle bli sendt mandagen etter(2. februar). I saken opplyste jeg også at jeg ville ha sporings nummer på pakken,og det sa han jeg skulle få så fort pakken var innlevert. Fikk ikke noe sporings nummer den mandagen,kontaktet selger,og han hadde blitt hindret i å sende pakken på mandag,og lovte å sende den tirsdag. Tirsdag kom,og ikke noe nummer.heller ikke onsdag,torsdag,eller fredag. Så klarte jeg å få kontakt med selger igjen,og han lovte å sende pakken lørdag,og skyldte på at telefonen hans var blitt borte,og at han hadde vært uten nett hele uken. Jeg smurte meg med tålmodighet,og ventet til lørdag kveld,da jeg igjen kontaktet personen,og etterlyste sporings nummer.Ble da servert løgnen om at pakken avr sendt lørdag,og at sporingsnummeret lå i bilen,og at han skulle hente det etter at han hadde spist middag. Søndag går,og ikke noe nummer.Så kommer mandag,og jeg får igjen kontakt,og da var plutselig pakken sendt på mandag,og sporingslappen lå fortsatt i bilen ble det påstått,men da var det plutselig for kaldt å gå ut(faen så mye dumme unnskyldninger),og han lovte å sende meg sporings nummer på dagen i dag.Intet sporingsnummer kom,og jeg sier ifra til han på alle mulig måter at jeg skal ha sporings nummer i dag innen kl 18,eller så anser jeg handelen som svindel,og at han får ta følgene der etter.Da svarer han med det dumme svaret: hvorfor skulle jeg svindle noen? Ikke akkurat en begavelse å gi sånne svar. I så fall,nå har klokken passert 18.00,og jeg har ikke fått noe sporingsnummer på pakken,så da er det vel en svindel. For de som skulle lure på hvem dette er,så er det bare å ta en titt i prosjekttråden min. Handel med et sånt rotehue anbefales IKKE!
oddis Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... t=#1058609
EirikL Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Legg ut nicket i denne tråden. Sånn oppførsel skal ikke tolereres under noen omstendigheter.
336mik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Vil gi han et par timer på å eventuelt svare for seg,selv om han i bunn og grunn har fått mer enn nok tid,og fler sjanser enn hva som er akseptabelt til å gjøre opp for seg.
jpse36 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 litt kjedlig når man venter på en veiv som aldri kommer. fy skam seg
H_Vatn Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 er det den veiva det er snakk om? isåfall så har jeg kjøpt deler fra han 3 ganger og fikk sporingsnr på de to første pakkene og delene var like bra som selger sa den ene av de tok veldig lang tid da posten sendte pakken nedover i landet istedet for oppover. siste pakken fikk jeg ikke sporings nr og venta litt over ei uke på delen. men den kom og var bedre enn ventet. så kjenner jeg denne karen rett så ordner det seg nok:)
LianLi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hadde nok vært mye enklere å skrevet nicket her slik at de som ikke gidder lese 32 sider av prosjekt tråden din for å finne ut hvem det er også får vite det. Ikke pga prosjekttråden din var kjedelig at jeg sa det, snarere tvert i mot
-Anders- Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Nicket står på siste siden. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å sende en del jeg. Hvis man ikke klarer det, får man heller gi faen i å selge ting da!!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Morty999 har vel masse negativt på seg på fastford forumet også vel?
E28 TURBO Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Mulig d. Har blitt litt kjent med han. Ikke noe tull for min del. Har sendt han msn beskjed så skal jeg høre. Tror ikke akkurat han er noen skurk. Men dette virker jo sløvt!
336mik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Har begynt å få litt input av at han ikke har så fryktelig godt rykte rundt omkring ja. Spørsmålet nå er om han har vett til å gjøre opp for seg sporenstreks,eller om han vil ta konsekvensene som svindler.
E28 TURBO Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Må vel kunne fikses dette her. Kjipt ass! Har sendt han mld, tror nok dere blir enige. Får se om han ikke dukker opp!
336mik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Burde kunne fikses ja,men fort,siden jeg er av den utålmodige typen som hater å vente,og nå har jeg ventet altfor LENGE,og blitt servert løgner.Dette er i min verden uakseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå