matsby Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 heisan 1 ting eg lurer på ang takluke på bmw e36, skal takluken gå automatisk igjen når man trykker på knappen eller må man holde knappen inne heilt til takluken er igjen? har ein bmw e36 cupe med takluke, men når eg skal ha igjen takluken så må eg holde knappen inne heilt til takluken er igjen, noe som er meget iriterenes:P
dutten Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 må holde min helt til den er lukket jeg og så vil tro den skal være slik
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ofte er det bare bryteren som er gåen og gjør at den ikke går opp/igjen med bare ett trykk
marararius Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Merker det om man trykker på den. Om man bare kan trykke den ett hakk inn, eller om man kan trykke inn to hakk liksom.
matsby Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 så det er automatisk lokkin på bmw e36 når du trykker knappen 2 hakk inn og slipper?
marararius Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Skal være det ja, om du har sånn som du kan trykke inn 2 hakk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå