Gå til innhold

kommer seg no pussing av e36 320i:) Foldes mek As

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... ser ut som et artig prosjekt detta. men for guds skyld si at du har sveiset igjen håndtaka og ikke bare sparklet de igjen?!?!

doble enderør på hver side på e36 er najs! :wink: satt på det på M3'n min når jeg bygde den og.

msvgqyhpnk2xn4rz8azz.jpg

fikk mye pepper for den under hele prosjektet, men bare kjør på, de fleste liker det til slutt skal du se. :P men her på bimmers er det mye original-politi! :lol:

Skrevet
hehe... ser ut som et artig prosjekt detta. men for guds skyld si at du har sveiset igjen håndtaka og ikke bare sparklet de igjen?!?!

doble enderør på hver side på e36 er najs! :wink: satt på det på M3'n min når jeg bygde den og.

msvgqyhpnk2xn4rz8azz.jpg

fikk mye pepper for den under hele prosjektet, men bare kjør på, de fleste liker det til slutt skal du se. :P men her på bimmers er det mye original-politi! :lol:

jeg er ikke orginal-politi men den der er litt i overkant :D

Skrevet
jeg er ikke orginal-politi men den der er litt i overkant :D

hehe, det er meninga det!! :lol: showbil er showbil. det er en egen prosjekttråd om denne her på bimmers. :)

Det er sant, skal man gjøre det, så må man ta den helt ut, som deg ;) Så bilen din på Esso i Bamble i fjor sommer mener jeg det var. Strøken!

Edit: Ikke i fjor sommer, men sommern før ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Syns hvertfall at 4 rørs passer til E36 dersom man har riktig fanger til det.. M-tech blir ikke noe særlig med 4 rørs.. Men om du har rieger fanger bak kan du godt ha det, for ellers blir den klossete bak på ene siden..

Kjør på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...