Jump to content

kommer seg no pussing av e36 320i:) Foldes mek As

Exscalibur
 Share

Recommended Posts

no begynner det og ta form. mye spaklink og pussing på gang i dag. Mens jeg var på handle tur og kjøpte mere glassfibersparkel og pusse papir. så hadde vist Torstein og anders stått på som bare det i dag. Veldig imponert når jeg kom tilbake for og si det sånn:) så tusen takk til dere! Noen som har erfaring av flytting av tankpå fylling inn til bagasjerom? og en dtm stuss på ver side av bilen? pga batteri brønn bake?! :evil:9ez8rw63zhqjjjnokuih.jpgau376jnhdc7zl7e.jpgxe5uw3melisncdsezfw0.jpglwy27xdayu86xno111mn.jpg39zvhovllvg5e3kvyr7l.jpg01y6cdnnkij2xbk8q862.jpgajd32n6wd0ocasmt3igb.jpgsctem07yvdodwsida5t8.jpgac6ueblzo73cuyo7yp7t.jpg

Syntes hele tråden her virker så surrete. Vanskelig å følge med liksom. Hvorfor skriver du ikke hva som er planene med bilen, og hva du gjør liksom, isteden for plutselig å komme med at du ikke fikk ordnet takluka, og heiv den i skogen, uten at noen viste det var problemer med den i det hele tatt?

beklager for litt surette.

planen med bilen er.

1. plukke den helt ned for og ta rusten. nesten gjort. motor får stå i enno for at den skal vere flyttbar. mye rust.

2. spakle bort alt listeverk og dørhåndtak bak. ferdig. sveise igjen bakluke.påbegynt. flytte tankpåfylling inn i bagasjen, under vurdering enno.

3. få tak i komplett 325 fra litauen:) det blir snart. for og ta motor og interiøre bytte.

4. 60/40 senk justerbare dempere. står på bare supersport fjøre no.

5. bygge ny eksos fra manifold og bak. 3 toms.

6. kjøpe inn en vinge( bare og komme med forslag) og bakrutesenker.

og sikkert mere.blir updates etter vert.

Bra å se det blir gjort grundig :) Fikk ihvertfall inntrykk av det. Om du mener å ha 2 stusser ut på hver side bak, syntes jeg du burde la være. Passer ikke på e36 i det hele tatt mener jeg..

Enig med "marararius" to stusser ut bak på hver side passer ikke E36 :shock: