AlXz Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Frontrute bytte / montering ønskes til E36 sedan. Gammel sprekt rute står i bilen, og ny rute er skaffet. Skulle helst hatt noen som kan dette til å gjøre det. Noen her som kan sånt? Eller vet om rimlige steder, ikke altfor langt herfra?? Spydeberg i Østfold. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 jeg har bytta en del ruter jeg da men;) hehe..... men er litt avhengig av ett varmt sted og stå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg har bytta en del ruter jeg da men;) hehe..... men er litt avhengig av ett varmt sted og stå.... Ble litt værre med varmt sted.., har ikke noe jeg vet om nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 kom tl Tønsberg med bil og rute, så bytter jeg den for deg... har alt av utstyr for rute bytte.. ink lim også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 kan bytte rute for deg jeg også. har verksted og rutekniver/pianotråd. har blandt annet gjort det på bilen min(e36) og kundebiler på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 kom tl Tønsberg med bil og rute, så bytter jeg den for deg... har alt av utstyr for rute bytte.. ink lim også.. Pm kan bytte rute for deg jeg også. har verksted og rutekniver/pianotråd.har blandt annet gjort det på bilen min(e36) og kundebiler på jobb Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghoumi Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Noen som kan bytte rute i stavanger?? Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå