Gå til innhold

Sharif?!?!


dram1983
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vell med dette som alt annet, du får hva du betaler får, enkelt å greit.

Viss jeg skal bruke 20000kr på dekk og felg, så reiser jeg ikke til sharif i allefall, servicen der er rett og slett får dårlig uansett kvalitet på produkt til å legge igjen slike summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dekkskift.no

samme pris, like usentralt, bedre service ;).

Kan du vise meg at dekkskift.no har like billige felgpakker med sommerdekk som sharif...??

Ta f.eks 18" med 225/40-18

:roll:

Vi snakker da om en pris på 6000kr inkl mva og frakt i hele norge.

Og han har ikke bare en type felg til denne prisen.

Kjøper du disse hos SHARIF ,fra butikken hans på skedsmo koster disse 8295.-kr ferdig pålagt på bil. Kjøpte 18" der i høst,blei litt skeptisk til den nettbutikken der du ikke ser felgen ordentlig. Derfor dro jeg til oslo.

Vis meg samme pris som du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se disse prisene..

www.dekkindustrien.no

Ingen som slår disse. Spesielt ikke felgpakkene, disse prisene er inkl mva og frakt i norge!

Dette er ikke selve sharif,han har ikke noe med denne butikken og gjøre selv om det er samme navn. Og det er kun nettbutikk.

Var der inne i høst og da spurte jeg. Så er han noe dyrere en nettbutikken.

Det er broren som driver nettbutikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dekkskift.no

samme pris, like usentralt, bedre service ;).

Kan du vise meg at dekkskift.no har like billige felgpakker med sommerdekk som sharif...??

Ta f.eks 18" med 225/40-18

:roll:

Vi snakker da om en pris på 6000kr inkl mva og frakt i hele norge.

Og han har ikke bare en type felg til denne prisen.

Kjøper du disse hos SHARIF ,fra butikken hans på skedsmo koster disse 8295.-kr ferdig pålagt på bil. Kjøpte 18" der i høst,blei litt skeptisk til den nettbutikken der du ikke ser felgen ordentlig. Derfor dro jeg til oslo.

Vis meg samme pris som du sier

Jeg har ikke sagt at du skal bort til han å handle...

Alt er som regel billigere kjøper du via nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helloooo.. Det var du med ditt korte innlegg som sa.. samme pris, like usentralt, bedre service.

Så da lurte jeg på hva har de samme pris på???

Ta å sammenling med noe de har til felles da..

Sorry kompis, orker ikke å forsvare et utsagn som for mitt tilfelle var korrekt sist jeg sjekket for et par år siden ang en sjappe jeg ikke jobber i ;).

Så får folk sjekke selv og ta sine egne avgjørelser og finne ut av om de liker chrome som flasser eller ikke helt på egenhånd og hva slags servicenivå man selv synes er akseptabelt.

For meg var som sagt pris i annonser lik og da ble valget fryktelig fryktelig enkelt etter å ha tatt en kjapp telefon.

Jeg kan gi deg halve bildet så kan du ta deg bryet med å komme gjennom til sharifen på telefon.

Med vredestein sessanta (og helt fersk gummi...). RS4-2 replika felger av god kvalitet (allerede her begynner det å bli tricky da du får disse i så ekstremt mye forskjellig). Dekkskift.no; 8x18 5x112 ET35 / ET45 9498,-

Kos og klem og god natt ;).

Skjønner hva du mener :lol:

Men at chromefelger flasser er det flere av ikke bare de sharif selger.

Feks Bilprodukter.no de flasser. og purewheels.no/com.

Alle sier du bruker feil såpe osv...

Men service og tlf hos sharif er bare å glemme.. dette er noe han ikke har.

Men for de som skal ha noe billig, er dette stedet å gå.

Og i stede for å dra bort til han, for å stå i kø. Kansje få dårlige priser, så er nettsiden å annbefalle.. Bestiller du kommer de etter max 1 uke.

Sove godt.. kos og klem til deg og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på det med Sharif. Hvordan han har klart å tjene så mye penger på bare dekk og felg er rart syns jeg uten at vi har hørt noe om opparbeidingen i avisen. Er mer slikt: Ett stort bygg med sharif på toppen popper opp av bakken, neste dag står det at han er billigs på dekk i hele Norge. I tillegg står det alt det med Koenigsegg (vet ikke helt hvordan det staves) kjøpet hans. Dagen etter det står det at han er rikest.

Er nok noe snusk bak alle de pengene hans, har faktisk flere ganger tenk over at han bruker dekk bedriften for å kjule noe annet, men annklager han ikke for ulovligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...